husa
Ei saatana nauran täällä kippurassa. Te Ette ole tosissanne.
Noi on tussattu, luojan kiitos. Hetken luulin, että ovat oikeita.
Noi on tussattu, luojan kiitos. Hetken luulin, että ovat oikeita.
Nää, eikä ole Mutta saat laittaa jos haluatAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447871:Äh, kohta se on jo se ja sama laitanko kuvanvai en Apolloperhonen ja ritariperhonen löytyy.
Kivan värinen
Kiitos ja sen takia kirsikankukkia koska tyttäreni nimi on KirsikkaAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447958:Kivan värinen
Toi on kiva idea. Siis mä en tykkää yhtään sellaisesta että otetaan lasten nimet ja syntymäajat, liian itsestäänselvää. Tollanen on just kiva että ottaa jotkut kuvat jotka muistuttaa SINUA lapsista. Paljon henkilökohtaisempaa. Ei tästä sitten kenenkään tartte kilahtaa, mua ei kiinnosta vaikka jollakin olisikin ne nimet ja muut.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447944:Josko nyt tuon enemmän piilossaolevan laittaisin sitten. Kuva on otettu juuri tatuoimisen jälkee, joten punoittaa aika paljon. Lisäksi valkoinen väri ei heti erottunut kunnolla. Ruskettuneella iholla suorastaan loistaa valkoisena. Elikkä tämmöinen on esikoisen nimikkoperhonen Aijaa.com - 9366910.jpg
Ja pointsit sulle tästä! Vaikka perhonen onkin D) niin pisteet siitä, ettei löydy mitään kamalaa tribaalia siitä.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447944:Josko nyt tuon enemmän piilossaolevan laittaisin sitten. Kuva on otettu juuri tatuoimisen jälkee, joten punoittaa aika paljon. Lisäksi valkoinen väri ei heti erottunut kunnolla. Ruskettuneella iholla suorastaan loistaa valkoisena. Elikkä tämmöinen on esikoisen nimikkoperhonen Aijaa.com - 9366910.jpg
Sorrun ensimmäisen ja viimeisen kerran selittelemään Miä halusin tuollaista tribaalikukkaa sen 10 vuotta, se on aivan sama onko muilla samanlaisia, otin sen sen takia että itse sen halusin.. Ja rakastan sitä Eikö se sillon ole aika hyvä =)Alkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447966:Eikö kukaan enää halua omaperäistä tatuointia? Nuo perhoset ja kukat on niin tusinakamaa, etten ikinä tatuois kumpaakaan ihooni. Ei sillä, ihan nättejä kuviahan ne on..
Kerpeleelle pointsit kuvasta!
Mikähän se nykyaikana on se "omaperäinen" kuva, kun niin monella alkaa olla tatuointi? Voihan sitä arpoa ja tatuoida ihoonsa vaikka L&T:n roska-auton ja olla "erilainen", mutta jos sillä ei ole kuvan ottajalle mitään merkitystä? Pitääkö tatuoinnin olla aina jotenkin omalaatuinen? Minulle kuvat ovat kuin koruja, joita kannan ihollani läpi elämän. Ne mielyttävät minun silmääni, minua mielyttää se mitä ne symboloivat, kenelläkään muulla ei ole täysin samanlaista.Alkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447966:Eikö kukaan enää halua omaperäistä tatuointia? Nuo perhoset ja kukat on niin tusinakamaa, etten ikinä tatuois kumpaakaan ihooni. Ei sillä, ihan nättejä kuviahan ne on..
Tatuoitsialla kyllä sormet syyhysi ja kovasti tussilla luonnosteli jotain kiekuraa ympärille Mutta pysyin tiukkana, kun idea on, että perhoset ovat luonnollisessa koossaan ja ikään kuin laskeutuneet iholleAlkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447994:Ja pointsit sulle tästä! Vaikka perhonen onkin D) niin pisteet siitä, ettei löydy mitään kamalaa tribaalia siitä.
Nääh. Siinä vaiheessa kun tatuointia suunnittelee ja suunnitelman meinaa toteuttaa, niin sen pitää olla sellainen jota jaksaa katella koko lopun elämänsä.Alkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447966:Eikö kukaan enää halua omaperäistä tatuointia? Nuo perhoset ja kukat on niin tusinakamaa, etten ikinä tatuois kumpaakaan ihooni. Ei sillä, ihan nättejä kuviahan ne on..
Ahahhaaa, mahtava väite Tosin ei pidä paikkaansa.Takaan, että kukaan mies ei halua suudella noita kohtia ihoissanne.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja mmäää;25447966:Eikö kukaan enää halua omaperäistä tatuointia? Nuo perhoset ja kukat on niin tusinakamaa, etten ikinä tatuois kumpaakaan ihooni. Ei sillä, ihan nättejä kuviahan ne on..
Takauksesi meni mönkäänTakaan, että kukaan mies ei halua suudella noita kohtia ihoissanne.
Mutta osui? Ja sai SInut miettimään.Ahahhaaa, mahtava väite Tosin ei pidä paikkaansa.
Kuulostaa ihan joltain TV-shopin mainoslausahdukselta... yhtä todenperäinenTakaan, että kukaan mies ei halua suudella noita kohtia ihoissanne.
Hyvä ettet antanu periks.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25448061:Tatuoitsialla kyllä sormet syyhysi ja kovasti tussilla luonnosteli jotain kiekuraa ympärille Mutta pysyin tiukkana, kun idea on, että perhoset ovat luonnollisessa koossaan ja ikään kuin laskeutuneet iholle