Miksi miehet pitävät aasialaisista naisista?

  • Viestiketjun aloittaja murrrrrrr
  • Ensimmäinen viesti
Suomalainen nainen
[QUOTE="vieras";25444930]Toiset pitää, toiset taas ei. Luulen että syy on eksoottinen ulkonäkö, naisellisuus, sirous ja ns. tottelevaisuus miestä kohtaan.[/QUOTE]

Ehkäpä tuon tottelevaisuuden voi vaihtaa samantien siihen, että on vähemmän vittumainen kitisijä kuin suomalainen nainen joka ruikuttaa, kitisee ja nalkuttaa 24h.
 
Juu ja suominaiset menee Gambiaan "rakastumaan" koska suomalaiset miehet on niin paskoja. Itse ollaan 40 kiloa ylipainoisia ja halutaan parasta A-luokkaa. Luonnekkin on vittumainen. Kyllähän sen ymmärtää, meidän suomalaisten miesten pitää ruveta seurustelemaan ylipainoisten mummojen kanssa myös.

Suomalainen rotunainen haluaa parasta Aaa luokkaa.
Miksi sinulle on kova paikka myöntää se, että iso osa esimerkiksi thaimaalainen nainen - suomalainen mies -pariskunnista on seksimatkailuun perustuvaa? Pelkästään jos Thaimaan valtion turistilukuja katsomalla, selviää, että miesten osuus Thaimaassa vierailevista matkailijoista on todella suuri.

Siihen asiaan ei liity mitenkään naisten Gambian matkailu.
 
Todella moni mies myös ylpistyy Thaimaassa käytyään. Vaikka itse eivät ole minkään näköisiä niin sitten alkaa rehvastelu kuinka Thaimaassa saa naista ja kuvittelevat olevansa jotenkin ihmeellisiä komistuksia, kun naista riittää joka sormelle.
 
"vieras"
minia miehiä viehättää se ajatus stereotyyppisestä aasialaisesta naisesta joka on hyvin kaukana todellisuudesta. Monia myös viehättää aasialaisten eksoottinen ulkonäkö.

ei se silti tarkoita että muunnäköinen nainen olisi jotenkin huonompi.
 
Suomalainen nainen
Miksi sinulle on kova paikka myöntää se, että iso osa esimerkiksi thaimaalainen nainen - suomalainen mies -pariskunnista on seksimatkailuun perustuvaa? Pelkästään jos Thaimaan valtion turistilukuja katsomalla, selviää, että miesten osuus Thaimaassa vierailevista matkailijoista on todella suuri.

Siihen asiaan ei liity mitenkään naisten Gambian matkailu.
Miksi sinulle on kova paikka myöntää, että naiset ovat käyneet panettamassa itseään ulkomailla aina. Jotkut eivät saa näköjään enää kuin rahalla. Mutta ihan samalla tavalla käydään etelässä ja ties missä itseään nussituttamassa.

Mitenkä tämä eroaa miesten panoreissuista.
 
Suomalainen nainen
Todella moni mies myös ylpistyy Thaimaassa käytyään. Vaikka itse eivät ole minkään näköisiä niin sitten alkaa rehvastelu kuinka Thaimaassa saa naista ja kuvittelevat olevansa jotenkin ihmeellisiä komistuksia, kun naista riittää joka sormelle.
Moni suomalainen mies reissatessaan paljon niinkuin minäkin ymmärtää miten vähän oman maan naiset meitä miehiä arvostaa. On se omituista kohtelua mitä jokainen suomalainen mies saa tässä maassa osakseen.

Usko pois eikä minulla esim. ole mitään ongelmia saada tästä maasta naisia. Mutta te kohtelette meitä kuin paskaa jos vertaa miten miehiä kohdellaan ulkomailla.
 
"noh"
[QUOTE="vieras";25442750]Kummallista kun yleensä miehet pitävät naisilla isoista rinnoista ja pyöreästä pepusta, miksi sitten pitävät aasialaisista naisista joilla on usein poikamainen muodoton kroppa? Rinnaton suomalaisnainen haukutaan laudaksi mutta rinnaton aasialaisnainen onkin ihana ja seksikäs...[/QUOTE]

En nyt sentään ole rinnaton, mutta hyvin pienirintainen, aika aasialaisen muotoinen suomalainen nainen. Teininä arvelin, että pienet rintani olisivat olleet rumat ja etteivät miehet niistä olisi kiinnostuneet. Mutta kuinka vähän asiasta tiesinkään! Onnekseni olen myöhemmin tavannut nimenomaan pienirintaisista naisista pitäviä miehiä, tämä viimeisin suorastaan jumaloi rintojani. Hän sanoo, että ne ovat kauneimmat, mitä on nähnyt. Ja juurikin kuulema siksi, että ovat pienet ja kiinteät, eivätkä valahda kainaloon missään asennossa ;)

Eli ei meitä pienirintaisia suomalaisnaisiakaan karsasteta :D
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Kepsis
Miksi sinulle on kova paikka myöntää se, että iso osa esimerkiksi thaimaalainen nainen - suomalainen mies -pariskunnista on seksimatkailuun perustuvaa? Pelkästään jos Thaimaan valtion turistilukuja katsomalla, selviää, että miesten osuus Thaimaassa vierailevista matkailijoista on todella suuri.

Siihen asiaan ei liity mitenkään naisten Gambian matkailu.
Ei niin, Gambia on eri paikassa.
 
Miksi sinulle on kova paikka myöntää, että naiset ovat käyneet panettamassa itseään ulkomailla aina. Jotkut eivät saa näköjään enää kuin rahalla. Mutta ihan samalla tavalla käydään etelässä ja ties missä itseään nussituttamassa.

Mitenkä tämä eroaa miesten panoreissuista.
Saanko kysyä missä kohdassa olen kieltänyt naisten seksimatkailun? En kyllä yhdessäkään kohdassa. Mutta jos ketjun aihe on aasialaiset naiset ja heistä pitävät miehet, niin siihen ei kyllä suomalaisten naisten matkailu liity mitenkään.

Mutta jos välttämättä haluat siitäkin keskustella niin seksimatkailussa on miesten tekemät matkat huomattavasti yleisempiä. Mutta ihan yhtä ällöttävää on kyllä suomalaiset naisetkin, jotka rehvastelevat seksimatkoillaan, kuvitellen, että ihan aito rakkaus siinä on kyseessä.
 
Suomalainen nainen
Kyllä ulkomailla ollessaan suomalainenkin mies tuntee olevansa ihminen. Enkä puhu mistään huorista vaan ihan yleisestä asenteesta. Jokainen suomalainen nainen antaa auliisti Suomessa ulkomaalaiselle, olipa tämä kuinka ruma, tyhmä tai persauki. Riittää kunhan ei ole suomalainen, vähän omituista käytöstä kieltämättä.

Jos suomalaisen naisen pitää valita kahdesta: Siisti suomalainen, hyvännäköinen, rahaakin löytyy tai ruma haiseva ulkomaalainen, niin aika monta kertaa lohkeaa ulkomaalaiselle.

Ei vittu teitä vaan voi tajuta.
 
Suomalainen nainen
Saanko kysyä missä kohdassa olen kieltänyt naisten seksimatkailun? En kyllä yhdessäkään kohdassa. Mutta jos ketjun aihe on aasialaiset naiset ja heistä pitävät miehet, niin siihen ei kyllä suomalaisten naisten matkailu liity mitenkään.

Mutta jos välttämättä haluat siitäkin keskustella niin seksimatkailussa on miesten tekemät matkat huomattavasti yleisempiä. Mutta ihan yhtä ällöttävää on kyllä suomalaiset naisetkin, jotka rehvastelevat seksimatkoillaan, kuvitellen, että ihan aito rakkaus siinä on kyseessä.
Älä jaksa jeesustella tai moralisoida. Naiset menee hakemaan kikkeliä, miehet pimpsaa. Ei naiset ole yhtään parempia, kaikki muu on ihan täyttä paskapuhetta.

Kreikkalaiset baarinomistajat kilpailevat kuinka monta turistia pystyvät panemaan sesongin aikaan. Parhaimmilla on tuhat naista. Joten kyllä sitä römpsää jaetaan aika auliisti.
 
"vieras"
venakoista tulee mieleen, että olen pannut merkille että kauniilla nuorella venakoilla on monesti einiinhyvännäköinen vanhempi mies

venakot ovat siis silleen ihania, että hyväksyvät tämmöisen varttuneemmankin jantterin, arvostavat varmaan eniten sisäistä kauneutta?
Juuri näin! Ruutiukko on nyt asian ytimessä. :D

Eikä heitä haittaa ettei miestä juuri kotona näy, kun mies tekee pitkää päivää perhettä elättäessään, eikä sekaannu kotitöihin, jotka on anopin vastuualuetta.
 
Koska aasialaiset naiset ovat kauniita joidenkin miesten mielestä? Jotkut taas tykkä afrikkalaisista, venäläisistä ja jopa suomalaisistakin tms. niitä makuja on monia. Mun yhdellä työkaverilla on aasialainen vaimo(olikos se nyt filippiineiltä), hän on oikein mukava ja kauniskin- miksei mies sellaisesta pitäisi?
 
..........
Ehkäpä tuon tottelevaisuuden voi vaihtaa samantien siihen, että on vähemmän vittumainen kitisijä kuin suomalainen nainen joka ruikuttaa, kitisee ja nalkuttaa 24h.
Huomaa, ettei sinulla ole pahemmin kokemusta suomalaisista naisista, kun väität tuollaista. Suomalaiset naiset kyllä tuntevat arvonsa ja sanovat jos jokin ei mene niin kuin haluaisi, mutta eihän kukaan jaksa kitistä koko ajan.
 
.......
Mua ällöttää tällaisissa keskusteluissa se, kuinka esim. tässä tapauksessa aasialaisten ylistäminen kääntyy suomalaisten mollaamiseksi. On ihan ok pitää vaikka aasialaista ulkonäköä tai luonnetta ihanana ja eksoottisena, mutta voisiko sen kehun tehdä muuten kuin samalla haukkumalla suomalaisia? Miksi meidän suomalaisten pitää aina vähätellä ja mollata itseämme ja pitää ulkomaalaisia parempina? Onko kansallinen itsetunto tosiaan näin huono?

Suomesta varmasti löytyy kitiseviä ja rumia naisia ja miehiä, mutta niin löytyy ikäviä ihmisiä Aasian maistakin. Ei nekään siellä mitään täydellisiä ole. Samalla tavalla myös Suomesta löytyy kauniita ja mukavia ihmisiä, kuten muistakin maista.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia ja Akaatti
"mozzarella"
a) Palvelualttius, johon naiset opetetaan jo pienestä pitäen
b) Heille kelpaa iäkkäämpikin kalju vatsakas keskikaljan lipittäjä- Suomalainen mies on ihan otettu saamastaan huomiosta. Aasialainen nainen on tyytyväinen, kun joku pelastaa hänet surkeista olosuhteista. Miksi tilanteita ei ole toisinpäin? Hampaaton Suomalainen mummo nuoren aasialaismiehen kanssa?
c) Aasialaisia on helppo lähestyä. He ovat ystävällisiä ja avoimia. Tässä kohtaa voisi Suomalaisilla naisilla olla opittavaa?
c)
 
Älä jaksa jeesustella tai moralisoida. Naiset menee hakemaan kikkeliä, miehet pimpsaa. Ei naiset ole yhtään parempia, kaikki muu on ihan täyttä paskapuhetta.

Kreikkalaiset baarinomistajat kilpailevat kuinka monta turistia pystyvät panemaan sesongin aikaan. Parhaimmilla on tuhat naista. Joten kyllä sitä römpsää jaetaan aika auliisti.
Tiedätkö ollenkaan mistä seksikaupassa on kyse? Tai ihmiskaupasta? Kuinka moni suomalainen nainen tai vaikka mies lähtee Kreikkaan ostamaan seksiä? Kuinka moni kreikkalainen myy itseään turisteille? Voin sanoa, että todella harva. Thaimaassa sen sijaan rahallista seksikauppaa on todella paljon.

On se jo kumma, että tämä asia on niin vaikea ymmärtää.
 
"timoteus"
huvittaa tuo lause että "ottavat aasialaisen koska eivät suomalaista saa" oon 29 v jeppe ja saa tulla suomalainen lyömään vetoa kanssani vaikka miljoonasta että saan suomalaisen tehään vaikka pankissa paperit että tulee vedosta virallinen! sitten ku veto on voitettu ni eroan ja haen aasiasta emännän haipakkaa:) ja kysymys että kun otan sen suomalaisen akan ni hojetko mulle että hähä otit suomalaisen akan ku et saanu ulkomaalaista.
 

Yhteistyössä