Miksi miehet pitävät aasialaisista naisista?

  • Viestiketjun aloittaja murrrrrrr
  • Ensimmäinen viesti
sdffsd
[QUOTE="hmm";25442653]aasialaiset ainakin syötetään länsimaille ikuisesti teini-ikäisen tai pikkutytön näköisenä, pieninä ja siroina ja tyttömäisinä.[/QUOTE]

Hys. Saat bannia.
 
vier
No ainakin minusta aasialaiset ovat usein hyvännäköisiä. Sekä naiset että miehet. Makuasiahan se on minkätyyppinen ihminen silmää viehättää, itse olen tavannut puoleensavetävyyttä monessa koossa, värissä ja muodossa.

Aapeen tapauksessa epäilen että ongelma on enemmän teidän parisuhteessa kuin naapurin kiinalaisuudessa.
 
töissä
[QUOTE="hehheh";25442790]:D

Mun tuntemat nuoret itäaasialaisnaiset jotka on suomalaisen kanssa suhteessa on kyllä todella kovia pirttihirmuja ja komentajia. Seinänaapurissa asuu tällainen pari ja hitto sitä huutoa ja tappelua. Ja ainakaan ex-työkaveriani ei voi kuvailla vaatimattomaksi ja vähäiseen materiaan tyytyväksi. Muutenkaan mikään kiltti ja siveä tyttönen ei ole kyseessä ;)

Nämä ei tosin olekaan mitään ostovaimo-orjia.[/QUOTE]

Sama pätee venakkoihin. Eivät todellakaan ole kilttejä ja nöyriä. Rahaa pitää olla kaikkee kaunista ympärillä. Haukkuvat heti lyttyyn jos eivät saa mitä haluavat. Laskelmoivia ja kunnianhimoisia, köyhä tarpeeton mies ei kelpaa. Pakko kai olla maissa joissa naisella ei sinänsä ole mitään arvoa, eloonjäämistaistelua...
 
"vieras"
Ap:n kysymys herärri lähinnä ihmetyksen... Kyllä minullekin hymyillään vaikka olen ihan suomalainen ja yli 40 v. :)

Myös minä hymyilen paljon ja myös muille kuin miehelleni :D


Mies ei saa hymyillä muille kuin vaimolleen?
 
Niih
Koska nämä miehet eivät vaan saa suomalaista naista! ;)

Näin olen asian ymmärtänyt ja näitä naisia sitten haetaan ulkomailta..
Kukin taaplaa tyylillään! :whistle:
Mikäs suomalaisesta naisesta tekee niin erinomaisen, ettei olisi vain omassa päässä nämä harhakuvitelmat itsestä. Ei siinä mitään, itse seurustelen suomalaisen naisen kanssa.

En vain välillä ymmärrä, miten suomalainen nainen on ylivertainen kaikkiin muihin maailman naisiin nähden. Kerro missä se ilmenee.
 
"vieras"
Koska nämä miehet eivät vaan saa suomalaista naista! ;)

Näin olen asian ymmärtänyt ja näitä naisia sitten haetaan ulkomailta..
Kukin taaplaa tyylillään! :whistle:
Höpö höpö :D Mun pikkuveli ja sen kaverit on komeita ja saisivat kyllä suomalaisenkin naisen. Ovat vaan sitä mieltä että esim. thaimaalaiset naiset ovat ystävällisempiä ja mukavampia, eivätkä luule itsestään liikoja.
 
Niih
Ihan tähän vain laitan senverran, että olen seurustellut etiopialaisen kanssa, ruotsalaisen ja suomalaisen kanssa. En ole huomannut mitään hämmästyttävää ylivoimaisuutta joka suomalaisessa naisessa on.
 
virallinen tulkki
[QUOTE="vieras";25443840]Höpö höpö :D Mun pikkuveli ja sen kaverit on komeita ja saisivat kyllä suomalaisenkin naisen. Ovat vaan sitä mieltä että esim. thaimaalaiset naiset ovat ystävällisempiä ja mukavampia, eivätkä luule itsestään liikoja.[/QUOTE]

Ymmärtävätkö nämä miehet naisten kieltä? Epäilen :D Kuulisit vaan mitä he miehistään usein puhuvat...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25443840]Höpö höpö :D Mun pikkuveli ja sen kaverit on komeita ja saisivat kyllä suomalaisenkin naisen. Ovat vaan sitä mieltä että esim. thaimaalaiset naiset ovat ystävällisempiä ja mukavampia, eivätkä luule itsestään liikoja.[/QUOTE]

Ja veljesi asenne naisiin on?

".... eivätkä luule itsestään liikoja."
 
JONSERED Karhunkantaja
Biologiaa...

Geenien jatkumisen, eli terveiden jälkeläisten saamisen kannalta on hyvä, että on riittävästi eroavaisuuksia. Mutta myös tuttuja piirteitä. Eli sopivan eksoottinen viehättää. Liian erilainen ei niinkään.

Yleistäen voisi sanoa, että katselevathan naisetkin mielellään ulkomaalaisia, eksoottisen näköisiä miehiä (ja naisia) mielellään.
 
"vieras"
ystävällisiä,kauniita,kasvatettu kunnioittamaan muita ihmisiä! eikä rääväsuita, epäkohteliaita niinkuin suomalaiset! ...t: juuri kiinassa matkustanut suomalainen nainen
 
chinaaaa
[QUOTE="vieras";25444593]ystävällisiä,kauniita,kasvatettu kunnioittamaan muita ihmisiä! eikä rääväsuita, epäkohteliaita niinkuin suomalaiset! ...t: juuri kiinassa matkustanut suomalainen nainen[/QUOTE]

Tämä, sekä ruuan ylivertaisuus. Ei läskejä, niin paljoa.
 
Suomalainen nainen
Aasiaan matkaamalla JOKAINEN mies saa halutessaan naisen. Moni sitten kuvittelee olevansa joku ihmeellisempikin mies, kun naiset tyrkyttävät itseään jokaiselle näissä Aasian seksiparatiiseissa.
Juu ja suominaiset menee Gambiaan "rakastumaan" koska suomalaiset miehet on niin paskoja. Itse ollaan 40 kiloa ylipainoisia ja halutaan parasta A-luokkaa. Luonnekkin on vittumainen. Kyllähän sen ymmärtää, meidän suomalaisten miesten pitää ruveta seurustelemaan ylipainoisten mummojen kanssa myös.

Suomalainen rotunainen haluaa parasta Aaa luokkaa.
 
Kepsis
Ah, pienet naiset, on ne vaan niin suloisia ja seksikkäitä :D

En kyllä menisi niin pitkälle tässäkään asiassa että väittäisin "miehien" automaattisesti pitävän aasialaisista naisista.
 

Yhteistyössä