"vieras"
Pitäsiköhän tästä aloittajasta tehdä jo ilmoitusta johonkin jos on tosiaan näin törkee provo?!? Todella ajattelmatonta ottaen huomioon viime aikoijen tapahtumat.
Vitsi mä repesin tälle ensin; miten tämä liittyy asiaan... Muuta ajattelet ilmeisesti, että onko pellit menneet vahingossa liian aikaisin kiinni?Onko talossa takkaa?
NimenomaanAlkuperäinen kirjoittaja nå härreguuden dåå;25429678:Vitsi mä repesin tälle ensin; miten tämä liittyy asiaan... Muuta ajattelet ilmeisesti, että onko pellit menneet vahingossa liian aikaisin kiinni?
Mutta just silloin tarvitsee ystävää. Ja just silloin tuntuu että ei ole ketään kelle puhua. Silloin tarvitaan just tuollaista ystävää kuin AP.Niin. No mulle tulee mieleen ihan inhimillisiä asioita; Jommalla kummalla on jaksaminen loppu ja joutunut esimerkiksi sairaalahoitoon, kotona tullut kovaa riitaa ja toinen lähtenyt lasten kanssa sukulaisiin jne. Ei monikaan ihminen halua sellaisista asioista kenellekään huudella.
Taksi on keksitty.Veikkaan että kertoo perheen lähteneen jonnekin reissuun, mutta miten selittää pihassa seisovau auto. Ehkä se on rikki
Taksi on keksitty.
Niin on. Mun pointti olikin se, miten ap perustelee tarinassaan sen että perhe katsoi paremmaksi lähteä liikkeelle taksilla kuin omalla autolla.Taksi on keksitty.