Täältä kans kuulumisia pelkopolilta..
Käytiin siis kätilön kanssa läpi edellistä synnytystä ja sen komplikaatioita. Virhetarjonnan mahdollisuus toistua on aika epätodennäköistä, mutta ens viikolla katsotaan vielä lääkärin toimesta lantio, että onko jotain rakenteellista mikä aiheuttaisi sen ettei vauva laskeudu ja käänny oikein. Oli ehdottomasti sitä mieltä ettei samanlaisia tiedon katkoksia saa tulla, kuten edellisellä kerralla. On kohtuutonta pitää isää tuntitolkulla tiedottomana äidin ja lapsen tilasta. Koska parannuin niin hyvin hätäsectiosta, ei pitäisi olla mitään syytä miksi kohtu ei toimisi oikein ja kestäisi synnytystä, mutta kaikkea seurataan nyt tarkemmin.
Jäi itselle keskustelusta hyvä mieli ja alasynnytystä toivoisin pääsemään kokeilemaan. Ainut mikä nyt hieman jäi mietityttämään oli vauvan virtaukset. Lääkäri ultrasi ja halusi ens viikolla kontrollin niistä, käyrien sisällä ovat mutta osa yläkäyrällä ja osa alakäyrällä.Mitkä missäkin, niin ei mitään hajua. Työkaverilla oli ollut esikoisella virtauksissa keskeytyksiä niin olivat päätyneet leikkaukseen 35 viikolla. Mutta ens viikolla ollaan viisaampia niistäkin.. Ja painoa pikkuisella oli nyt 2,2kg!:heart:
Petaria ei minullakaan ole pinnasängyssä, enkä kyllä laitakkaan. Minä olen ymmärtänyt kans niin ettei sänky saa olla liian pehmeä ja jos vauva kovasti pyörii ja häärää niin taitaa olla vaan haitaksi se petari.
Seksihaluja olisi aina hetkittäin, mutta yleensä uni vie voiton!
Ja nyt pari päivää olen ollut niin kypsänä mieheen että olisin kaulinta heilauttanut jos olisi tullut ehdottelemaan..
Neuvolakäynnit on mulla ollut nyt 3vkon välein, mutta luultavasti nyt tihenee. Ja mammat hoi, ei tässä enää pitkästi ole aikaa jäljellä! :wave: Koitetaan skarpata vielä loput, kyllä tää tästä!
Tea ja J-poika (en kyllä hoksannut varmistusta kysyä?!) 33+3:heart: