Minkälainen hääsosrmus teillä on ja mitä maksoi?:)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
no joo
Multa kans keltakulta, missä on 3timanttia ja 1 timanttista on iso, prinsess merkki, maksoi 4500, tosi painava sormessa, kun itse rengas on paksu
Mitä maksoi? Mitä maksoi? Mitä maksoi? Mitä väliä sillä sulle on? Etköhän tällä ketjullasi halua taas vain elvistellä omilla kalliilla sormuksillasi. Tää on jo niiiiiin vanha tuttu kaava sun aloituksissasi....

• Tykkää
Reactions: Kastanja
MIKSI?
Ei yksi kerta riitä. Onko mies sellai haihattelija,et haluat vielä varmistusta? Voi sua, ei se mitään auta. Ei ne valat ja rinkulat pidä sitä miestä pois toisista naisista

jos olisin halunnut, olisin sen jo tehnyt ylu puol vuotta sitten
Puoli vuotta sitten, minkä?
Elvistelyn sormuksellasi? Olen pitkin hampain pitänyt itseni irti ketjualoituksistasi nimimerkki "rietas" toivomuksesta. Koska suorat sanat sinulle ovat hänen mielestään ikävää sanottavaa. Olen erittäin paljon säästellyt suoria sanoja, yrittänyt olla provosoitumatta. Kuitenkin joka kerta kun näen aloittamasi keskustelun , näen punaista. Mistähän se johtuu?:headwall:

Venakko Milanna
Elvistelyn sormuksellasi? Olen pitkin hampain pitänyt itseni irti ketjualoituksistasi nimimerkki "rietas" toivomuksesta. Koska suorat sanat sinulle ovat hänen mielestään ikävää sanottavaa. Olen erittäin paljon säästellyt suoria sanoja, yrittänyt olla provosoitumatta. Kuitenkin joka kerta kun näen aloittamasi keskustelun , näen punaista. Mistähän se johtuu?:headwall:
ja silti jaksat komentoida vaikka näet punaista?

"vieras"
Sun pää ei kestä palstailua. Vaihda palstaa tai sulje kone. Ihme hermoheikkoja äm.. mammoja taas liikkeellä.

• Tykkää
Reactions: Kastanja ja moona81
[QUOTE="vieras";25405247]Sun pää ei kestä palstailua. Vaihda palstaa tai sulje kone. Ihme hermoheikkoja äm.. mammoja taas liikkeellä.[/QUOTE]

Pitipähän vaan päästä sanomaan. Toivon vain että Venakko tulee oppimaan jotain tästä elämästä.

"sipsi"
Hintaa en muista, naimisiin menosta niin kauan aikaa :) Ja minut on kotona kasvatettu siihen, että hinnan kertominen joka asiasta on, hmmm, aikasen "tätösmäistä." Minun isotätönen nääs kyläpaikoissa kulkee, ja kysyy joka tavarasta "mitä tämä maksoi? Entäs paljonko tämä maksoi?"

Venakko Milanna
Pitipähän vaan päästä sanomaan. Toivon vain että Venakko tulee oppimaan jotain tästä elämästä.
Mitä tarkaan mun pitää oppia?

Osaatko tarkalleen kertoa? Kuka sä oot mulle opitelemaan mua tai käskemään elää sun omalla tyylillä. Opitelee sinäkin jotain, esimerkiks, ettei palstailu pitää ota vakavasti. Mä aina ihmettelen kun te hermostutte jonkun takia täällä. Eikö oikeasti teillä ole elämää?

Yhteistyössä