ei se voi maksaa 25 000, koska jos sormuksessa on 15 timanttia niin se ei paljon voi maksaa. Mulla yks sormus missä on 16 kiviä ja maksoi vain 2000, yleensä isot sormukset vaan arvokkaat ovat15 timanttia, 25 000 makso.
mä varma ymmärrän minkälainen se onVielä ei naimisissa olla, mutta mun sormukseni on simppeli. 700e hintainen...
Siinä on ikäänkuin kaksikerrosta, ylemmässä kerroksessa viisi pientä timanttia.
Kyllä se maksoi.ei se voi maksaa 25 000, koska jos sormuksessa on 15 timanttia niin se ei paljon voi maksaa. Mulla yks sormus missä on 16 kiviä ja maksoi vain 2000, yleensä isot sormukset vaan arvokkaat ovat
Mä kyllä, kävin kaikki liikeet läpi, ei sellaista ees ole ja kaikist kallein mitä näin maksoi 15000 ja me saimme ison alennuksen 7500, mutta mä en pidä jos vain yks kiviKyllä se maksoi.
Et tullu palstalle kertoo mikä makso mitäkinonneks naimisiin pääsee ilman tuhansia eurojakin me mentiin ihan vaan oikeustalolla naimisiin ja juhlat pidettiin kotona läheisimmille ystäville ilman sen kummempia rahan menetyksiä..ihan yhtä rakas tuo mies on vähemmälläkin rahan menolla :heart:
muoks,eikä mun sormuksessa oo ensimmäistäkään timanttia..en ees osais semmosen kans olla
Kävit ihan kaikki maan liikkeet läpi, ei tarvi uskoo mutta makso.Mä kyllä, kävin kaikki liikeet läpi, ei sellaista ees ole ja kaikist kallein mitä näin maksoi 15000 ja me saimme ison alennuksen 7500, mutta mä en pidä jos vain yks kivi
nääh,en koe tarvetta kertoa raha-asioista tuntemattomilleEt tullu palstalle kertoo mikä makso mitäkin
Turku, HelsinkiKävit ihan kaikki maan liikkeet läpi, ei tarvi uskoo mutta makso.
En ole kertonu onko ostettu kotimaasta vai ulkomailla.Turku, Helsinki
En usko että jossai Lapissa on joku liike missä myydään 25 000sormuksia. Saa varmasti joku erikoinen tilauksessa jostain, mutta tuskin liikestä saa
=)14 timanttia.
arvoitu hinta paljon, mutta tunnearvo vielä enemmän ( sain sormuksen äidiltä, joka sai sen isältäni ennen kuin isä kuoli. Näin isä on mukana meidän elämässä )
<3 <3