Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Mitä pyykkiä te (ja ihmiset yleensä silittävät) kun tuntuu että monella on jatkuvasti jotain silityshommia tekemättä. Itse en silitä kun kauluspaidat ja juhlamekot, eli silitän noin kerran kuussa vaatteita.
Minä silitän käytännössä kaiken pyykin.
Se minun versioni meditaatiosta.

Ja talossa, jossa pestään 3 koneellista päivässä, ehtii meditoida melkoisesti...
:)
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Mies lähti salille ja apinat pelaa joululahja pelejä. Kumpikaan ei osaa lukea, niin säännöt kuulostaa tosi hauskoilta! Isompi voittaa jostain syystä koko ajan :LOL: Itse siivosin varaston ja pakkasin kaikki sieltä pois, joten hengaan koneella kunnes on pakko liikahtaa..
 
isommat pojat ovat isänsä luona, tyttö jäi edelliseen kyläpaikkaan iltaan asti (noudan samalla kun vien anopin kotilomilta sairaalaan), mies töissä joten kuopuksen kanssa syömme mehujäitä katsellen piirrettyjä ja surffailen netissä. Mies oli siivonnutkin ennen töihinmenoa joten saamme pienen oman hetken =)
 
Kaksi nuorinta pelaa huoneessa, kissa on löytänyt hyvän jemman nukkumiselle, Juniori on wowissa ja 12v makaa sohvalla hammas kipeänä. Itse teen sekalaisia hommia: tiskejä, pyykinpesua, kissan metsästystä, telkun sivusilmällä seuraamista ja kahvin juontia :D
 
"MiMeira"
Tuolloin 17.19 yksvee huus puntin lahkeessa väsyä, märkää vaippaa ja nälkää kun minä yritän vahtia maitokattilaa ettei kiehu - mannapuuroa kun teen. Viisvee kiukuttelee muuten vaan.....mies töissä. Mutta nyt ois kaikilla vatsa täynnä ja yksveen vaippakin vaihdettu ja rauha maassa, yksvee tepsuttelee kämppää ympäri, viisvee katsoo dvd:tä. Mies tuli kotiin ja saunomista tässä kai pitäis suunnitella.
 
"vieras"
Minä istun tässä koneella ja juon päiväkahvia, joka näköjään onkin iltakahvi:) Pitäis vähän raivailla täällä, mut en taida nyt jaksaa.
Muksut söi just lettuja, joita äsken paistoin ja nyt ne tanssii olohuoneessa.
Mies on matkoilla.
 
Löhöän nojatuolissa viltin alla, kone sylissä ja kahvimuki vieressä. Lapsi hääräilee omiaan. Mies töissä. Sauna lämpiää ja tiskikone pyörii. Tänään ohjelmassa vielä saunomisen jälkeen kodin siistimistä, huomisen tavaroiden pakkaamista, Neiti Marplea televisiosta, Afrikan tähteä, iltapalaa ja sängyssä tenttikirjan lukemista.
 

Yhteistyössä