Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Meillä mies on viemässä pojanpoikaa äidilleen.
Teinipoika ja tyttöystävänsä pakkailevat tavaroitaan (lähtevät kohta eri suuntiin kouluilleen viikoksi).
Teinityttö purkaa huoneessaan haastattelua paperille.
Tyttö 6 v maalaa.
Poika 4 v pelaa tietokoneella.

Minä yritän psyykata itseäni tarttumaan silitysrautaan.
Silitettävän pyykin kasa kohta niissä mitoissa, että se pitää pian merkitä karttoihin uutena tunturina...
:)
 
  • Tykkää
Reactions: catlady
meillä
Mies lentokoneessa. Tytöt mummin kanssa leikkimässä. Itse välttelen tiskausta.

(Ei ole tiskikonetta, eikä leivänpaahdinta, kahvinkeitintä, vedenkeitintä, eikä sähkövatkaintakaan mutta silti sitä tiskiä tulee :)
 
tympääntynyt
ei mitään - yksin oon kotona,lapset meni kylälle kavereittensa kanssa "lorvimaan"..ukkokulta tulee n tunnin päästä harkoista.

Ai juu..ja kissat vetää yhdessä mytyssä unta palloon,niin jaksavat taas riehaantua alkuyöstä..
 
kosmoska
Just hain lapset isältään ja ovat ykä-taudissa, joten hiukan uusia kuvioita huomiseksi mietiskelen eli lähinnä työjuttujen peruutteluja ym.. ja kannan pienille mehua ja omenaviipaleita soffalle!
Onneks jaksoin tänään siivota, tehdä lumityöt, pestä pyykit, pinota puhtaat, tehdä huomisen ruuan ym, HUH.
 
--
Mies pelaa pleikkaa 4v kanssa.
Vanhin taitaa olla omalla tietokoneella.
Tytär piirtää omassa huoneessa.
Ja minä nökötän missäs muualla kuin palstalla - pyykit odottais viikkaajaa... huh.. ;)
 
Ruoka on ihan kohta valmis, esikoinen pelaa koneellaan, nuorempi poika katsoo tv-sarjaa omalta koneeltaan. Country soi. Juttelemme miehen kanssa niitä näitä, samalla selaan sivuja. Kynttilä palaa, liesituuletin humisee, ulkona on pimeää, minua vähän harmittaa, huomenna alkaa työt pitkän loman jälkeen. Mutta kaikki on hyvin:)
 
meillä
Juuri mies paistoi lettuja, herkuttelun kautta sohvalle. Lastenleffa taustalla, mies katsoo, minä surffaan ja lapset touhuilee leluillaan. Rento ilta. Vielä pyykit, tiskit ja imuri odottavat omaa vuoroaan.
 
Esikoinen 5v pelaa alkoi just pelamaan xboxilla.
Kuopus 2v leikkii magneetin kanssa.
Mies lähti hakemaan puita takkaan. Iltapalaksi grillataan makkaraa.
Mun pitäisi vähän järjestellä paikkoja ja viikata pyykkiä. Ehkä leivon pikaisesti peltileipää.
 
hrrr
Mitä pyykkiä te (ja ihmiset yleensä silittävät) kun tuntuu että monella on jatkuvasti jotain silityshommia tekemättä. Itse en silitä kun kauluspaidat ja juhlamekot, eli silitän noin kerran kuussa vaatteita.
 
har
Mies on pihalla lämmitys- ja puunkantohommissa, lapset tuli juuri sisälle ja pienen hetken kuluttua lähdetään syömään nakkisoppaa jota tässä tietokoneella istuessani vahdin.
 

Yhteistyössä