Aijaa.. Saatko sen kuvan sinne asti?Huoooh, oikeesti; miten ton kuvan saa suoraan näkyviin? Siis ei linkkinä? Kertokaa viisaammat!
Mistä olet tuollaista keksinyt? Ihan itse olen lapseni vatsassani kantanut, ja synnyttänyt.
Ja miksei adoptiolapsi olisi oma lapsi? Kenen lapsi sitten on, jos ei laillisen vanhempansa?
Ja lisäksi, jos jollain olisi adoptiolapsi, eikö hänestä saisi laittaa hiuskuvaa kuvaketjuun?
Juuh, Phoebsin neuvoilla pääsin sinne saakka, mut nyt en osaa tuota copy-paste -juttua. Katso mun valitusvirsi asiasta muutama viesti taaksepäin. Kiitollinen olen, jos osaat auttaa!Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25384658:Aijaa.. Saatko sen kuvan sinne asti?
Miä neuvon tällein eri tavalla.. Nyt kun se kuva on siellä, siinä alhaalla on ne pieni kuva ja muut jutut.Juuh, Phoebsin neuvoilla pääsin sinne saakka, mut nyt en osaa tuota copy-paste -juttua. Katso mun valitusvirsi asiasta muutama viesti taaksepäin. Kiitollinen olen, jos osaat auttaa!
Kopioi Aijaasta se Pieni kuva (tai iso kuva) -osoiterivi ja liitä se tänne viestikenttään. Lähetä.Juuh, Phoebsin neuvoilla pääsin sinne saakka, mut nyt en osaa tuota copy-paste -juttua. Katso mun valitusvirsi asiasta muutama viesti taaksepäin. Kiitollinen olen, jos osaat auttaa!
Siinä se tuli lyhyestiKopioi Aijaasta se Pieni kuva (tai iso kuva) -osoiterivi ja liitä se tänne viestikenttään. Lähetä.
Kuvan osoitteen tulee olla tässä muodossa http://i6.aijaa.com/b/00748/9312655.jpg ja se noihin image tageihin niin sit näkyy suoraan.Koitetaas ny kuitenki vielä, josko linkitys onnistuis. Jos jotain näkyy, niin soon meidän duracell-kaksikko.
Eikö tuosta mee kahviin karvoja? Ärsyttää, kun saavat hyppiä, meillä ei.
Mon Dieunminskun koiria??
Ei oo, palsta tietää. Miä olen isä ja siä saatat ehkä olla äiti :xmas:No joo. Mutta ihan mun ikioma poju tuo kuitenkin käytännössä on, ja minä olen hänelle ainut äiti. :heart:
Ei kai sun tartte meillä kahvia juoda?Alkuperäinen kirjoittaja voi ällö;25384816:Eikö tuosta mee kahviin karvoja? Ärsyttää, kun saavat hyppiä, meillä ei.
Hitto, meillä on nuoria ja notkeita En miäkään niitä pöydälle laske mutta kummasti ne sieltä joskus löytää.. Uunivuoka tai pelti on ehdoton houkutin. Siellä sitten nuoleskellaan huulia että MINÄ en ainakaan oikeesti ollut tuolla äsken, lipsuti lipsuti :xmas:Ei kai sun tartte meillä kahvia juoda?
Ja ei sillä mitenkään tapana ole tuossa istua, saati muutenkaan hengailla pitkin pöytiä. Keittiön ikkunoiden alla on matalammat tasot, niillä on kissoilla lupa pötköttää, saavat nukkua koirilta ja lapsilta rauhassa.
(Ja Korhonen saa kiivetä tiskipöydälle juomaan, koska se ei halua juoda muualta, kuin keittiön juoksevasta hanasta. Ja se on asunut täällä jo vuosia ennen meitä, sillä on oikeutensa.)
Muilta pöydiltä häädän ne välittömästi silloin harvoin, kun unohtavat sovitut säännöt.
Korhonen nyt vaan kuuli kaapin päältä jotain rapinaa, ja ilmeisesti tuosta oli paras reitti sinne. Jäi vaan matka kesken, kun eihän vanha ja laiska enää silleen viitti höntyillä.
Sehän voi olla, ettei siellä rapistellutkaan hiiri, ja olis tullut sitten turhaan urheiltua...
Niinpä se jäi tuohon nököttämään. Ja tilanne oli yksinkertaisesti niin kameraa vaille, että häädin sen vasta kuvaamisen jälkeen...