Laitetaas kuvaketjua pitkästä aikaan pystyyn

"hah"
Mistä olet tuollaista keksinyt? Ihan itse olen lapseni vatsassani kantanut, ja synnyttänyt.

Ja miksei adoptiolapsi olisi oma lapsi? Kenen lapsi sitten on, jos ei laillisen vanhempansa?

Ja lisäksi, jos jollain olisi adoptiolapsi, eikö hänestä saisi laittaa hiuskuvaa kuvaketjuun? :D

Jotain siinä kuitenkin oli. Oli luovutettut siittiöt vai munasolu. Ei täysin oma.

Suzyanne
[QUOTE="hah";25384668]Jotain siinä kuitenkin oli. Oli luovutettut siittiöt vai munasolu. Ei täysin oma.[/QUOTE]

No joo. Mutta ihan mun ikioma poju tuo kuitenkin käytännössä on, ja minä olen hänelle ainut äiti. :heart:

• Tykkää
Reactions: rtee
Alkuperäinen kirjoittaja voi ällö;25384816:
Eikö tuosta mee kahviin karvoja? Ärsyttää, kun saavat hyppiä, meillä ei.
Ei kai sun tartte meillä kahvia juoda? ;)

Ja ei sillä mitenkään tapana ole tuossa istua, saati muutenkaan hengailla pitkin pöytiä. Keittiön ikkunoiden alla on matalammat tasot, niillä on kissoilla lupa pötköttää, saavat nukkua koirilta ja lapsilta rauhassa.
(Ja Korhonen saa kiivetä tiskipöydälle juomaan, koska se ei halua juoda muualta, kuin keittiön juoksevasta hanasta. Ja se on asunut täällä jo vuosia ennen meitä, sillä on oikeutensa.)

Muilta pöydiltä häädän ne välittömästi silloin harvoin, kun unohtavat sovitut säännöt.
Korhonen nyt vaan kuuli kaapin päältä jotain rapinaa, ja ilmeisesti tuosta oli paras reitti sinne. Jäi vaan matka kesken, kun eihän vanha ja laiska enää silleen viitti höntyillä.
Sehän voi olla, ettei siellä rapistellutkaan hiiri, ja olis tullut sitten turhaan urheiltua...
Niinpä se jäi tuohon nököttämään. Ja tilanne oli yksinkertaisesti niin kameraa vaille, että häädin sen vasta kuvaamisen jälkeen...

• Tykkää
Reactions: Senni Tonnika
Miä
Ei kai sun tartte meillä kahvia juoda? ;)

Ja ei sillä mitenkään tapana ole tuossa istua, saati muutenkaan hengailla pitkin pöytiä. Keittiön ikkunoiden alla on matalammat tasot, niillä on kissoilla lupa pötköttää, saavat nukkua koirilta ja lapsilta rauhassa.
(Ja Korhonen saa kiivetä tiskipöydälle juomaan, koska se ei halua juoda muualta, kuin keittiön juoksevasta hanasta. Ja se on asunut täällä jo vuosia ennen meitä, sillä on oikeutensa.)

Muilta pöydiltä häädän ne välittömästi silloin harvoin, kun unohtavat sovitut säännöt.
Korhonen nyt vaan kuuli kaapin päältä jotain rapinaa, ja ilmeisesti tuosta oli paras reitti sinne. Jäi vaan matka kesken, kun eihän vanha ja laiska enää silleen viitti höntyillä.
Sehän voi olla, ettei siellä rapistellutkaan hiiri, ja olis tullut sitten turhaan urheiltua...
Niinpä se jäi tuohon nököttämään. Ja tilanne oli yksinkertaisesti niin kameraa vaille, että häädin sen vasta kuvaamisen jälkeen...
Hitto, meillä on nuoria ja notkeita :D En miäkään niitä pöydälle laske mutta kummasti ne sieltä joskus löytää.. Uunivuoka tai pelti on ehdoton houkutin. Siellä sitten nuoleskellaan huulia että MINÄ en ainakaan oikeesti ollut tuolla äsken, lipsuti lipsuti :xmas:

Ja jos kukka on kaatunut niin se ei helevetin varmasti ollut minun vika, näetkö, niin nätisti tässä tökötän kankku lattialla :D

Yhteistyössä