Mulla on kyllä kauniit hiukset
Oudon laajalle tämä adoptiokohtaloni kyllä vaikuttaa...Olet erehtynyt. Ja kun Suzyanne tuossa tiedusteli niin ei, ei adoptiolapsista laiteta kuvia kuvaketjuun kun eihän niistä mitään kuvia edes oteta, kaikkihan sen tietää. Nih.
Luin että pöllijät. Olin että aha, sellaisia lapsia.
Kiitos kun valistit. Eli minä siis saan laittaa lapsestani kuvia kaksplussan kuvaketjuihin, koska hän ei ole adoptiolapsi. Selevä.Olet erehtynyt. Ja kun Suzyanne tuossa tiedusteli niin ei, ei adoptiolapsista laiteta kuvia kuvaketjuun kun eihän niistä mitään kuvia edes oteta, kaikkihan sen tietää. Nih.
Palsta on aina valmis vastaamaan näihin pieniin ongelmiin jotka mieltä painaa.Kiitos kun valistit. Eli minä siis saan laittaa lapsestani kuvia kaksplussan kuvaketjuihin, koska hän ei ole adoptiolapsi. Selevä.
Lainaan tähän ystäväämme Herra Majuria: Aha.Ei ei kun adoptiolapsilla on AINA semmoinen nyrhitty sänki tyyliin vaivaistalo. Ette tekään mitään tiiä.
Ui, ihana mahaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;25381957:
Toivottavasti kaikki on hyvin. Pidän peukkuja pystyssä!Ui, ihana maha
Ens viikolla polilla selviää josko munkin maha rupeaa kasvamaan samalla lailla
Pelko on kova, että on taas kohdunulkopuolinen
No tuo isompi on varmaan usein sitä mieltä että pieni poika on ärsyttävä kasvain Mutta sitten on noita söpöjä helliä hetkiä =) Tuo on vuoden vanha kuva, pikkunen ei ole enää niin pikkunen..Mutanttikissa(t) :O
Onko tuo petit vai grand basset?
Marilii, pitäiskös sun lopettaa toi tissuttelu ja mennä nukkumaan? :hug:
En tarkoittanut sinua, vaan kommenttia joka jo poistettiin, oli tämän vakio-inhoajani kommentti, jota vahvasti epäilen Mariliiksi.Uwaah, yritin olla vitsikäs ja mua luultiin kuvaketjujen vakioskitsoksi!
Tämä on kaiken palstallaoloni kohokohta ikinä