Laitetaas kuvaketjua pitkästä aikaan pystyyn

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25380917:
Ei ole ainoa lääke, mutta paras, mitä mulle on kokeiltu. Muut eivät tehonneet kovin hyvin ja lisäksi niiden sivuvaikutukset olivat päivittäisiä, mikä haittasi työssäkäyntiä. Nyt sivuvaikutukset ovat vain kerran viikossa ja voin ajoittaa sen viikonloppuun.
No sitten...kamalalta tuo kyllä silti kuulostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25381052:
Kiitos :) Olen tässä koittanut psyykata itseäni muuttuneeseen tilanteeseen ja ajatellut, että yksi päivä viikossa pelkästään lepäämiseen ei ehkä ole sittenkään niin huono juttu.
Aina tarvitsee löytää asioista hyvät puolensa.

Suzyanne
[QUOTE="hah";25381249]Toihan ei ole sun oma vaan adoptoitu.[/QUOTE]
Mistä olet tuollaista keksinyt? Ihan itse olen lapseni vatsassani kantanut, ja synnyttänyt.

Ja miksei adoptiolapsi olisi oma lapsi? Kenen lapsi sitten on, jos ei laillisen vanhempansa?

Ja lisäksi, jos jollain olisi adoptiolapsi, eikö hänestä saisi laittaa hiuskuvaa kuvaketjuun? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistä olet tuollaista keksinyt? Ihan itse olen laseni vatsassani kantanut, ja synnyttänyt.

Ja miksei adoptiolapsi olisi oma lapsi? Kenen lapsi sitten on, jos ei laillisen vanhempansa?

Ja lisäksi, jos jollain olisi adoptiolapsi, eikö hänestä saisi laittaa hiuskuvaa kuvaketjuun? :D
:LOL: Jollakin mennyt nyt tiimarivihkon sivut sekaisin..

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
vier
Mistä olet tuollaista keksinyt? Ihan itse olen lapseni vatsassani kantanut, ja synnyttänyt.

Ei ei kun adoptiolapsilla on AINA semmoinen nyrhitty sänki tyyliin vaivaistalo. Ette tekään mitään tiiä.

Yhteistyössä