No sitten...kamalalta tuo kyllä silti kuulostaa...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25380917:Ei ole ainoa lääke, mutta paras, mitä mulle on kokeiltu. Muut eivät tehonneet kovin hyvin ja lisäksi niiden sivuvaikutukset olivat päivittäisiä, mikä haittasi työssäkäyntiä. Nyt sivuvaikutukset ovat vain kerran viikossa ja voin ajoittaa sen viikonloppuun.
En mä riemusta kiljahtanut, kun hoito aloitettiin uudestaan. Mutta ei ole juuri vaihtoehtoja, jos haluan tehdä jotain kivaa vielä 10 vuoden päästäkin.No sitten...kamalalta tuo kyllä silti kuulostaa...
Todellakin iso voimahali täältä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25381007:En mä riemusta kiljahtanut, kun hoito aloitettiin uudestaan. Mutta ei ole juuri vaihtoehtoja, jos haluan tehdä jotain kivaa vielä 10 vuoden päästäkin.
Kiitos Olen tässä koittanut psyykata itseäni muuttuneeseen tilanteeseen ja ajatellut, että yksi päivä viikossa pelkästään lepäämiseen ei ehkä ole sittenkään niin huono juttu.Todellakin iso voimahali täältä.
Aina tarvitsee löytää asioista hyvät puolensa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25381052:Kiitos Olen tässä koittanut psyykata itseäni muuttuneeseen tilanteeseen ja ajatellut, että yksi päivä viikossa pelkästään lepäämiseen ei ehkä ole sittenkään niin huono juttu.
NimenomaanAina tarvitsee löytää asioista hyvät puolensa.
hui, katsoin itsekin, siellä yhdessä kuvassa olen synnytyksen jälkeen varma 3kk, niin aikamoinen läski yks jalka kun yleensä 2 jalka, sama odotta nytkin mua, jos ei vielä isommaksi jään tämän raskauden jälkeen
Sanotaan . Laatukuvat jatkuu <3. Vahdin vaihto .Terveisiä lapsenvahdille siskolta ja lapselle serkuilta.
Jollakin mennyt nyt tiimarivihkon sivut sekaisin..Mistä olet tuollaista keksinyt? Ihan itse olen laseni vatsassani kantanut, ja synnyttänyt.
Ja miksei adoptiolapsi olisi oma lapsi? Kenen lapsi sitten on, jos ei laillisen vanhempansa?
Ja lisäksi, jos jollain olisi adoptiolapsi, eikö hänestä saisi laittaa hiuskuvaa kuvaketjuun?
Niin on tainnut nyt käydä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25381833:Jollakin mennyt nyt tiimarivihkon sivut sekaisin..
Mistä olet tuollaista keksinyt? Ihan itse olen lapseni vatsassani kantanut, ja synnyttänyt.
Ja miksei adoptiolapsi olisi oma lapsi? Kenen lapsi sitten on, jos ei laillisen vanhempansa?
Ja lisäksi, jos jollain olisi adoptiolapsi, eikö hänestä saisi laittaa hiuskuvaa kuvaketjuun?
Mulla on kyllä kauniit hiuksetEi ei kun adoptiolapsilla on AINA semmoinen nyrhitty sänki tyyliin vaivaistalo. Ette tekään mitään tiiä.