ok. meillä minsku"lainen" luupää, silti pehmo koira verrattan kk seisojaan. vietti vetää jänikselle 1 ajo 3 xj jäljellä olettako kokkeilu mettään? ajjaako?Mon Dieun
Ihuna, mut en osaa päättää näenkö naamassa ison nenän vai yks hampaisen suun
Meilläkin nuorempi kisu kovasti koitti vastaavaa harjoittaa salassa kuusen juurellaAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25384728:
Ihanat kisut, niin samanlaiset asennot kuin meidän Mörköllä aina Ja tuo suloinen siili :heart: niin lutusen näköinen =)
Mä olen aikaa sitten ostanut tämmöstä housukangasta ja meinaan tehdä tuon malliset housut siitä...tosin, voipi olla, että on liian nuorekkaat mun ikäselle akalle...Ostin keväälle, kerrankin värikkäät housut!
Höpöhöpö, ikä on vain numeroita. =)Mä olen aikaa sitten ostanut tämmöstä housukangasta ja meinaan tehdä tuon malliset housut siitä...tosin, voipi olla, että on liian nuorekkaat mun ikäselle akalle...
Heh. Niinkin voisi nähdä, mutta kyllä siitä minun kuvani tuli:Mummeliisan tytär on maalannut selvästi Tiirun alavartalon
Ahaa, erehdys johtui siitä, että sinulla on Tiirun housut päässäsi.Heh. Niinkin voisi nähdä, mutta kyllä siitä minun kuvani tuli: