Ja koska muutkin on laittaneet kissakuvia, niin tässä on meidän Herra Korhonen:
etunimeltään Adolf?
Ei. Meidän eläimet ei tarvitse etunimiä. Mä katson niille vaan Suomen yleisimmät sukunimet-listasta aina järjestyksessä seuraavan. Tosin jonkun muistaakseni jätin välistä, kun oli niin tylsä.Ja koska muutkin on laittaneet kissakuvia, niin tässä on meidän Herra Korhonen:
etunimeltään Adolf?
Mutta Korhosen lisäksi meillä asuu kyllä Koskinen (koira), Hämäläinen ja Mäkinen (loput kissat) ja Järvinen (kani).
Ainoastaan ne eläimet, joilla on ollut nimi jo meille tullessaan, ovat saaneet sen pitää
Miten tuo voi istua kahvinkeittimen päällä, tai siis että miten se mahtuu istumaan siinä :O Ei hitto
Aivan ihanat nimet kissoilla!! Mulla on ollut kissoja nimeltään mm. Pena, Tyyne ja Possu.Ei. Meidän eläimet ei tarvitse etunimiä. Mä katson niille vaan Suomen yleisimmät sukunimet-listasta aina järjestyksessä seuraavan. Tosin jonkun muistaakseni jätin välistä, kun oli niin tylsä.
Mutta Korhosen lisäksi meillä asuu kyllä Koskinen (koira), Hämäläinen ja Mäkinen (loput kissat) ja Järvinen (kani).
Ainoastaan ne eläimet, joilla on ollut nimi jo meille tullessaan, ovat saaneet sen pitää
Tällä hetkellä on ihan vaan Kille Kissanen, kavereille pelkkä Kille.
Ihana poika ja paita! Mistä tuommosia paitoja saa?
Ihania kuvia teillä täällä! Voisko joku nyt kertoa, miten toi kuvan liittäminen omaan viestiin käytännössä tapahtuu? Ajattelin, että menis vaan tosta viestilaatikon yläreunasta tuota "image" -painiketta klikkaamalla, mutta en saanu onnistumaan. Mitä siihen pirun URL-kohtaan tarttis laittaa, jos kuva on esim. omalla koneella? Jos se liittäminen nyt edes menee niin... Tää olis vähän urpo näitten liitehommien kanssa...
grand basset poika 9kk. aivan ihana :heart: ollu meillä vajaan kuukauvan ja hurmannu aivan kaikki!Onko tuo petit vai grand basset?
Kiitos, on kuitenkin tyttö. Paita on Mololta.Ihana poika ja paita! Mistä tuommosia paitoja saa?
Kiva Meillä on myös grandipoika 4,5v. Luupää sellainengrand basset poika 9kk. aivan ihana :heart: ollu meillä vajaan kuukauvan ja hurmannu aivan kaikki!
minskun koiria??Kiva Meillä on myös grandipoika 4,5v. Luupää sellainen
Mun mielestä aivan tytön näköinen!Kiitos, on kuitenkin tyttö. Paita on Mololta.