mä inhoan sellasia synttäreitä missä joku teema...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fffff

Vieras
nytkin lapsilla kahdet synttärit,toisesa pakko naamias teema ja toisessa joku vitun eläin teema.. ei niinkun jaksa miettiä että mistä vaatteita ym.. ja nyt tiedän että sukualsi tytön synttärit on tulossa ja siellä joku teema kans..miksei voi vaan olla normaalivaatteilla ym..ja sit se että pitää olla kavereille joku läksiäispussi missä on kaikkea. minä en ainakaan anna mitään pusseja mukkan,olenko huono äiti?kakkua ja keksejä ym voin tarjota...

No sekin on ihan hauskaa et on ihan perussynttärit, kakkua ja keksejä omassa kodissa. Se on kivan tavallista. Mut sit toiset tykkää erikoisista ja vaihtelevista jutuista. Musta kaikki synttärit on kivoja.

Mä en järjestäisi synttäreitä lainkaan, jos ei olisi aivan pakko. Tai kävisi niillä. Mutta kyllä niitä kaikkia kestää, jos siinä on ideana juhlia ja pitää hauskaa, eikä vain osoittaa järjestäjän omaa erinomaisuutta.

Meillä on aika useinkin ollut naamiaissynttärit, ne on yksi harvoja tilaisuuksia käyttää niitä pukuja. Kutsussa on sanottu, että tavallisissakin vaatteissa voi tulla, jos ei halua pukeutua naamiaisasuun.

Minä tarjoan synttärikarkit läksiäispusseissa, kun en mistään krääsästä tykkää.