Syntymäpäivien tarjoilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohta kaksivuotiaan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohta kaksivuotiaan äiti

Vieras
Hei!

Lapsen synttärit tulossa ja laskin, että vieraita tulossa yht. 33, joista 9 lapsia.
Ajattelin tarjota kakun lisäksi (joka on tilattu ja pitäisi riittää tuolle määrälle) Suolaisia piirakoita uunipellille tehtynä. Kasvis ja kinkku vaihtoehdot. Lisäksi keksejä ym. Juomana aikuisille kahvin ja teen lisäksi limua ja vissyä. Lapsille omat pillimehut.

Onkohan tarpeeksi tarjottavaa?
Kuinka monta pellillistä leivon piirakoita? (yksi kasvis vaihtoehto pitää olla)
Montako pullollista ostan limuja ja vissyä? Riittääkö yksi kahvipaketti??? :)

Olen todella huono arvioimaan määriä, enkä halua, että ruoka ainakaan loppuu kesken, joskaan en myös halua, että sitä on ihan liikaa :)

Kiitos jo etukäteen jos joku ystävällinen kokeneempi synttäreiden järjestäjä voisi vastata :)

Sanoisin että se mitä tarjoat on tarpeeksi...

Itse olen vetänyt överiksi ja nyt kärsin siitä kolmesti vuodessa :D

Eli meillä nuorimmaisen syntymäpäivillä oli tarjolla:
-täytekakku
-voileipäkakku
-pikkupitsoja
-juustokakku
-suklaakakku
-cupcakeja
-piparia (3 laatua)

Ensimmäiselle lapselle oli kiva järjestää isoja kemuja, mutta nyt kun niitä saa järjestää tämän tästä alkaa vähä stressi painaa...

Eli älä opeta suvulle/vieraille että teillä on aina sitä 7 sorttia!!! Pärjäävät pienemmälläkin. Nyt jos mä tempiasisin synttärit pelkällä kakulla ja coctailpiirakoilla, saattaisi joku viedä mut hoitoon (=väsynyt tai masentunut tai jotain...) Ja jos aina oltais tyydytty siihen, niin se olisi kaiketi ihan ok!!!!!

Joo lapsi siis 2.v jä näin ajattelinkin, että keep it simple, kun toinen lapsikin tulossa. Viime vuotiset 1.v kemut olikin sitten hulppeammat ja isommat, kun oli ekat.
Lähinnä vaan mietin määriä, minkä verran teen.