Avautumista..(miehestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nanna-81

Vieras
Totesin että taitaa olla mulla köyhä elämä ja tulin tänne avautumaan, jos edes joku ymmärtäisi.
Olen raskaana viikolla 34 eli vatsalla alkaa olla kokoa ja näköä.

Täs on ollut jos jonkinlaista kissanristiäistä ja sukujuhlaa enkä oikein enää ole kokenut viihtyväni noissa pippaloissa tässä kuosissa missä nyt ollaan, katselemassa kännisten menoa etc, mutta kuitenkin kaikissa pyrkinyt edes käymään ja ukon mieliksi ollut usein aika myöhäänkin huolimatta siitä, että itse olenkin ollut välillä hemmetin väsynyt.

Nyt rupeaa vaan riittämään nuo juhlat ja ukon jeesustelu, se kun on nyt sitä mieltä että minä olen ilon pilaaja, vaikken häntä ole koskaan kieltänyt menemästä yksin, jos en itse jaksa lähteä. Tänään olisi ollut sen siskon miehen synttärit, joissa jo eilen kävimme (eilen oli "vanhusten" ja perheellisten kahvituspäivä ennen tämänpäiväisiä ryyppäjäisiä).
Eilen oli sitä mieltä et tänään ei enää mennä, mutta alkuillasta se naukuminen sitten alkoi, "voishan tuolla käydä". Totesin et mene vaan, mut minä jätän väliin, ja siitäkös se siitten lähti. "Vittu kun missään ei nykyään voi käydä, plaaplaaplaa.."

Huvittavinta tässä on se, että itse jätin omien kavereideni synttärit ja monet, monet juhlat väliin jo ennen kuin olin raskaana, vain syystä että ukkoa ei "huvittanut" niissä käydä. En syyllistänyt enkä vittuillut, kohteliaasti keksin selityksiä kavereille miksei tultu. Nyt kun minä olen pieniin päin ja mielestäni se on jo sentään syy kieltäytyä tai lyhentää juhlintaa, niin suoraan sanoen olen täysi paska, ilonpilaaja, tylsä..

Olenko ainoa vai onko muut kokeneet raskaana oleessaan samaa? Vai olenko ainoa laatuani, kun ei biletys nyt satu kiinnostamaan? :(

Miksi jouduit jäämään pois ystäviesi juhlista, kun miestä ei huvittanut lähteä?
Ja vastaavasti miksi miehesi ei mene yksin suvun juhliin, kun et itse jaksa lähteä.

ei minuakaan kiinnostanut raskausaikana eikä myöskään raskauden jälkeen moneen aikaan moiset riennot, mullakin mies aina sanoo kun et ikinä lähe mihinkään, mut se menee sitten yksin, eikä mua kyllä haittaa

jos on muitakin narsistin piirteitä niin suosittelen tätä :)

http://www.narsistienuhrientuki.info/index.php?alasivu=100&valikko=1

Ällöttää tuommonen, itselläni oli joskus ihan samanlainen mies, joka aina käänsi asiat noin. Koita jaksaa!

Taitaa olla teillä keskustelun paikka.

Halusiko miehesi muuten tuon vauvan, ajattelin vain, että jos nuo menot on noin tärkeät, niin onko herralle tullut mieleen, että sitten kun vauv on syntynyt on tuollaiset ryyppäjäisissä ja bileissä hyppäämiset loppu tai tosi vähissä.

kuulostaa ihan ystäväpariskunnalta..tai nyt ovat ex-pariskunta. miestä kiinnosti enempi juhliminen ja omat kaverit kuin puolison kaverit. vaimo sitten hoiti lapset ja kodin ja ukko vaan makas sohvalla ja oli omilla reissuillaan. aina kun käytiin kylässä ukko häipyi ja ystäväni kävi aina meillä lasten kanssa. mies ei koskaan vaivautunut. ei oikein perhe-eloa ollut.

en mäkään raskaana ollessa jaksanut missään baareissa ja bileissä hypätä. eikä mennyt mieskään. tosin ei koskaan ole ollut bile tyyppiä.

Kuulostaa siltä, että mies halusi päästä ryyppäämään. On tietty aivan normaalia, että odotus on sinulle tärkeä asia ja juhliminen ei nyt huvita. Ei sinulle siitä saisi olla vihainen. Miestä ei näemmä kovin sinä ja tuleva vaavi kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Taitaa olla teillä keskustelun paikka.

Halusiko miehesi muuten tuon vauvan, ajattelin vain, että jos nuo menot on noin tärkeät, niin onko herralle tullut mieleen, että sitten kun vauv on syntynyt on tuollaiset ryyppäjäisissä ja bileissä hyppäämiset loppu tai tosi vähissä.

Siinäpä se, mies meillä alunperin lasta alkoi mankumaan, minulla ajatus syttyi vasta myöhemmin. Nyt kun sitä itse on henkeen ja vereen lapsen hyvinvoinnin kannalla niin takkiin tulee.
Saa nähdä mitä tuosta tulee sitten kun lapsi on maailmassa, ei hyvää lupaa.. :(

Tänään mainitsinkin asiasta, että "olisiko kannattanut ajatella asioita ennekuin lasta aloit toivomaan" ja totesi vain että "No olis näköjään pitänyt miettiä pitempään."
Tuntuu aika pahalta kun itse haluaa tehdä tulevan lapsen puolesta kaikkensa, niin yksin tässä taidetaan henkisellä tasolla jo olla.

Alkuperäinen kirjoittaja tutulta kuulostaa:
jos on muitakin narsistin piirteitä niin suosittelen tätä :)

http://www.narsistienuhrientuki.info/index.php?alasivu=100&valikko=1

Ällöttää tuommonen, itselläni oli joskus ihan samanlainen mies, joka aina käänsi asiat noin. Koita jaksaa!

Eikös lähes kaikki suomalaiset miehet ole narsisteja? Liian tyly kasvatusperinne...

Aika pikkumainen mies mutta että joku diagnosoi heti narsistiksi? No kaikki miehet tuntuvat olevan palstan keittöpsykologien mielestä joko narsisteja tai alkoholisteja, yleensä molempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Aika pikkumainen mies mutta että joku diagnosoi heti narsistiksi? No kaikki miehet tuntuvat olevan palstan keittöpsykologien mielestä joko narsisteja tai alkoholisteja, yleensä molempia.

Ja itse diagnoosin tekijät ovat lempeimpiä ihmisiä, mitä maa päällään kantaan...

Mun mielestä noi tollaset vedot on ihan tyypillisiä perus-juntti-suomalaiselle miehelle. Ne on kakarasta asti kasvatettu katteleen vaan omaan napaansa. Äitee passaa kaikki nenän alle viä armeija-ikäsellekki. Muitten fiiliksillä on väliä vaan sillon, ku ittee huvittaa.
Ne menee ja tulee just niinku niitä huvittaa ja rahansa laittaa siihen mitä haluaa. Jos akka ostaa 300? ompelukoneen (omilla rahoillansa) niin siitä tulee kauhee show 'Mitä ***ttua sä tollaset rahat laitoit....'

Omalla ukolla oli vähä tollasia elkeitä sillon ku alettiin seurusteleen, mutta kyllä se täs 10vuoden aikana on hyväksi muovautunu... ;)

Nanna-81: pidä pääs!!! Juhliin et mene ku kerran ne kekkerit on jo eilen kaffiteltu. Anna toisen simppailla ihan kaikes rauhas. Ethän sä lapsillekkaan anna aina periks ku ne vähä vinkuu??? Sitäpaitti, aikunen äijä pääsee sinne yksinki, jos niin kovaa on viinan kipiä.

MUR!

Yhteistyössä