Kaikki miehet on pettureita ja sikoja :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis sulla itselläsi on lapsi, eli sun pitää kelvata miehelle. Mutta sulle ei kelpaa mies jolla on lapsia.Just
Tuossa asiassa oon Sinisulan kanssa samalla linjalla (uskomatonta mutta totta :D).

En huolisi miestä jolla on lapsia jo ennestään, koska en haluaisi olla äitipuoli - tuskin kykenisin siihen. Mutta jos joku mies minut ottaisi, niin hänen pitäisi tottakai hyväksyä myös mun lapset. En näe siinä mitään omituista tai epäselvää.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Tää oli niin arvattavissa.

Eihän kukaan täysjärkinen jää tollasen akan kanssa elelee,joka käy toisen facessa vaihtelee omine nokkineen parisuhde statukset ym yhden panon jälkeen,sen yhden panon jälkeen puhuu kuinka miehestä tulee isä hänen lapsilleen ja kuinka mies voi jakaa kustannukset lapsista niiden oikeiden isien kanssa jne. :D

Ehkäpä se mies halusi naisen joka olis hänen kanssaan muunkin,kuin koulutuksen ja pankkitilin nii ja sen timmin perseen takia. :D

Hommaa itelles koulutus,lihava pankkitili ja timmi perse. :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Öööh, minkä ikäinen ap on? Taitaa olla aika nuori kun jostain prinsessaelämästä unelmoi... Ja oikeestikko vaihdoit omin päin parisuhdestatuksen toisen fb:ssa? Huh huh, olisin minäkin karkuun lähtenyt...

se ei ollukkaan sitten prinssi armas uljaalla hevosella vaan pellehermanni keppihevosella

mä taisin nähdä sen pellehermannin ja sain otettua kuvankin.

PDT_bud.gif

• Tykkää
Reactions: Wolt
Tuossa asiassa oon Sinisulan kanssa samalla linjalla (uskomatonta mutta totta :D).

En huolisi miestä jolla on lapsia jo ennestään, koska en haluaisi olla äitipuoli - tuskin kykenisin siihen. Mutta jos joku mies minut ottaisi, niin hänen pitäisi tottakai hyväksyä myös mun lapset. En näe siinä mitään omituista tai epäselvää.

Asiaa sister!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25357530:
Tää oli niin arvattavissa.

Eihän kukaan täysjärkinen jää tollasen akan kanssa elelee,joka käy toisen facessa vaihtelee omine nokkineen parisuhde statukset ym yhden panon jälkeen,sen yhden panon jälkeen puhuu kuinka miehestä tulee isä hänen lapsilleen ja kuinka mies voi jakaa kustannukset lapsista niiden oikeiden isien kanssa jne. :D

Ehkäpä se mies halusi naisen joka olis hänen kanssaan muunkin,kuin koulutuksen ja pankkitilin nii ja sen timmin perseen takia. :D

Hommaa itelles koulutus,lihava pankkitili ja timmi perse. :)

Ai jaa..onko pakko olla noin kyyninen?? Tiedä vaikka se just sen takia halus erota, että sä toivoit sitä!! :( Mut kyl mä saan vielä samanlaisen miehen ja pian :heart:

Mä sitä sun uuden vuoden hehkutusta silloin jo kommentois, että aikuiset ei sovi että aletaan olee ja älä tuu sit tänne itkee, kun ette olekaan. Eli mä niin arvasin tän.
Mutta hei, onneksi vuosi on vasta alussa ja sulla on monta toivorikasta päivää edessä, ehkä se kohtalo tulee sua vastaan, mutta anna sille ensin vähän aikaa tottua sinuun, ennen kun koko maailmalle julistat.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="yks";25363208]Mä sitä sun uuden vuoden hehkutusta silloin jo kommentois, että aikuiset ei sovi että aletaan olee ja älä tuu sit tänne itkee, kun ette olekaan. Eli mä niin arvasin tän.
Mutta hei, onneksi vuosi on vasta alussa ja sulla on monta toivorikasta päivää edessä, ehkä se kohtalo tulee sua vastaan, mutta anna sille ensin vähän aikaa tottua sinuun, ennen kun koko maailmalle julistat.[/QUOTE]

Joo no kyl mä toisaalta ymmärrän, mut tajuksä sitä et yleensä mun miehet on olleet sellasia, et niillä ei ole ollut edes työpaikkaa ja ne on ollut alkkiksia ja yleensä varattuja, niin luulin jo, et onni potkas! Mut noooot :( Ei mitään, et olihan tääkin kokemus. Kuitenkin voin aina ylpeillä, et oon seurustellut Dilpomi-Insinöörin kanssa, jos joku jaksaa jauhaa vielä sitä, että mä en muka elämässä pääsis eteenpäin :D

Joo no kyl mä toisaalta ymmärrän, mut tajuksä sitä et yleensä mun miehet on olleet sellasia, et niillä ei ole ollut edes työpaikkaa ja ne on ollut alkkiksia ja yleensä varattuja, niin luulin jo, et onni potkas! Mut noooot :( Ei mitään, et olihan tääkin kokemus. Kuitenkin voin aina ylpeillä, et oon seurustellut Dilpomi-Insinöörin kanssa, jos joku jaksaa jauhaa vielä sitä, että mä en muka elämässä pääsis eteenpäin :D

Yksi pano ja yksi päivä yhdessä oloa= seurustelua? :D

Tossa syy miks sun "suhtees" ei kestä..sä olet helppo ja yli innokas..Ei monetkaan miehet haluu sunlaisista naisista muuta,kuin sitä yhtä asiaa..Ne tajuaa heti että lohkee helposti,mutta kukaan ei halua läheisriippuvaista riippakiveä kannettavakseen..

[QUOTE="just";25366540]Mistäs sä tiedät monta panoa päivän aikana oli :D[/QUOTE]

No sitä yhtä ap täällä hehkutti ja kertoikin sitten,kuinka mies oli koko seuraavan päivän niin huonovointinen,että oli joutunut miehen yrjöämpäriä käydä tyhjentelemässä..
Voihan se olla et ap on hyppinyt miehen päällä ja mies on laatannut samaan aikaan tai vaihtoehtoisesti mies on pökkinyt takaapäin ja pitänyt ap:n hanurin päällä yrjöastiaa..

Ei nyt vaan ihan ekana tämä ajatus käynyt mielessä. :D

Yhteistyössä