se on lumitöissä.Oletko Majuri hylänny mut? :'(
se on lumitöissä.Oletko Majuri hylänny mut? :'(
Se ei tiedä, mitä on menettämässä. :saint:Kyllä se vielä takaisin tulee, usko pois. :hug:
Oujee..Hankitaan sinulle joku sopiva kärpäsasu niin pääset mukaan
Kärpänen, aikuisten - Buttericks.fiNyt on asut siis mulla, vrs:lla, Datalla ja Majurilla (joka ei asustaan vielä tiedä ) Vieläkö joltain puuttuu?
No se Lepsa. :xmas: Kelpaako sekä miehet että naiset? Miten olis Timppa, Dechs tai Venakko Milanna?Ketä mulle on ehdoteltu? Alusta senverran oon lukenu että sinisulkaa ja majuria, mutta onko muita.....?
*toivorikkaana kuvittelee että jotain olis ehdoteltu*
Härre my guud---- RIITTÄÄ RIITTÄÄÄÄÄÄÄ,.,,, Tänks, näillä pärjää vähän aikaa.:xmas:No se Lepsa. :xmas: Kelpaako sekä miehet että naiset? Miten olis Timppa, Dechs tai Venakko Milanna?
Härre my guud---- RIITTÄÄ RIITTÄÄÄÄÄÄÄ,.,,, Tänks, näillä pärjää vähän aikaa.:xmas:
NinaTT ja sinä ootte kuin luodut toisillenne.Ketä mulle on ehdoteltu? Alusta senverran oon lukenu että sinisulkaa ja majuria, mutta onko muita.....?
*toivorikkaana kuvittelee että jotain olis ehdoteltu*
Luuletko että se saa seisokin vai miksi tyrkytät?Nostan, että Majuri näkee mun asun. :saint:
Itse asiassa mä odotan, että Majuri näkee OMAN asunsa.Luuletko että se saa seisokin vai miksi tyrkytät?
Ihanan myrskyisä suhde ainaki tulis, onkohan nina ja Lunatic lähes mistään asioista samaa mieltä.NinaTT ja sinä ootte kuin luodut toisillenne.
Ihanan myrskyisä suhde ainaki tulis, onkohan nina ja Lunatic lähes mistään asioista samaa mieltä.
Minkä asun sä haluat mun näkevän? Enkä oo vielä hylänny suaItse asiassa mä odotan, että Majuri näkee OMAN asunsa.
Yhtä pervot jutut teillä kyllä on välillä!!
Me ollaan löydetty kaikille sopivia asuja, selaa taaksepäin.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25359754:Minkä asun sä haluat mun näkevän? Enkä oo vielä hylänny sua
Pöh, vai selata taaksepäin, jaksaisko tuota vaivaa nähdä?Me ollaan löydetty kaikille sopivia asuja, selaa taaksepäin.
Tais olla sivu 15.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25359842:Pöh, vai selata taaksepäin, jaksaisko tuota vaivaa nähdä?
Neiti Hinuri ei saa seisokkia naisista, ei edes nuorista naisista. =)Luuletko että se saa seisokin vai miksi tyrkytät?
:OAaaahahahahahaaaa! Nyt löyty Majurille:
Armeijan majuri - naamiaisasu.fi - Naamiaisasut myös Flamingon myymälästä - Tuotteet
Hyvä, eikö?
Toi ei sovellu sulle, olet liian siveellinen joten suosittelen burkhaaVrs löysi mulle asun, mitäs tykkäätte? Pitää ensin laihtua vielä. :saint:
Naamiaiset - Naamiaisasut - "Charming Alice" 2-os. Asu - Boutique LouLou
Sounds like a plan.Varasiko se Lilii ruutiukon?Hänet voisin ottaa Ewin lisäksi. Ruutiukko olisi mies parhaassa iässä ja voisi paistaa minulle poronkäristystä ja Ewi voisi lisätä tai pilata ruokahaluani jutuillaan.
Heidän luotaan pakenisin Liliin kanssa kahville.