Ruska: Vieläkö vuotoa? Pääsetkö milloin ultraan tarkistuttamaan tilannetta? Täälläkin pelottaa kamalasti, meillä myös yritystä takana jo kaksi vuotta. Alkuun ei ollut ongelma tuo raskaaksi tulo (tärppäsi eka kerrasta), mutta kaavintojen jälkeen (keskenmenot kaavittu) alkoi ongelmaksi tulla raskaana pysymisen lisäksi tuo raskaaksituleminen, koska limakalvo oheni niin, ettei siihen mikään pystynyt enää tarttumaan Nyt sitten vihdoin onnisti "pienellä" lääkeavustuksella femar (syöpälääke), + fostimon piikit + pregnyl piikki + minidisperin + lugesteron yhdistelmällä... Mutta nyt ei auta minunkaan kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta. Sitä en tiedä kuinka kestäisin sen, jos tämä menisi kesken ja oltais menetetty jo 4 vauvvaa... Mulla seuraava ultra torstaina, aika matelee...
Aali: Jaksamisia!
Täällähän on jo hurjan monella kokemusta synnytyksestä, jos useammastakin. Vielä en uskalla paljon asiasta kysellä, mutta jos pääsisimme tällä kertaa maaliin saakka, niin lähempänä vinkkejä kaipailen.
Voi kun minäkin voisin nauttia tästä raskaudesta alusta lähtien täysillä, mutta kuten viesteistäni helposti saa kuvan, kamala pelko on koko ajan mukana. Jotenkin kuvittelin, että tiheämmät ultrat toisivat lisävarmuutta, mutta se on hetkellistä. Jos tämä raskaus sujuu loppuun saakka, tämä on suurella todennäköisyydellä minulle viimeinen raskaus.
Nippe + tuplat rv 8+5
Aali: Jaksamisia!
Täällähän on jo hurjan monella kokemusta synnytyksestä, jos useammastakin. Vielä en uskalla paljon asiasta kysellä, mutta jos pääsisimme tällä kertaa maaliin saakka, niin lähempänä vinkkejä kaipailen.
Voi kun minäkin voisin nauttia tästä raskaudesta alusta lähtien täysillä, mutta kuten viesteistäni helposti saa kuvan, kamala pelko on koko ajan mukana. Jotenkin kuvittelin, että tiheämmät ultrat toisivat lisävarmuutta, mutta se on hetkellistä. Jos tämä raskaus sujuu loppuun saakka, tämä on suurella todennäköisyydellä minulle viimeinen raskaus.
Nippe + tuplat rv 8+5