Eiköhän pari loitsua, muutama yrttikääre ja rohkaiseva sana hydrauliikkanesteiden vaihdon ohella auttaisi jatkamaan kilvoittelua naisten suosiosta.Saat hoivata minua jos käy pahasti tuossa kaksintaistelussa
No sähän nyt heruttelet..Jokos Majuri on toipunu siitä, että mun huulten neitsyys vietiin? :saint:
Varmasti tulee kuntoonEiköhän pari loitsua, muutama yrttikääre ja rohkaiseva sana hydrauliikkanesteiden vaihdon ohella auttaisi jatkamaan kilvoittelua naisten suosiosta.
tuohan kuulosti sangen... monivivahteiselta.
Mutta millaiseen? Tuleeko androidista androgyyni?Varmasti tulee kuntoon
Kunhan et varasta erinäisiä osiani omaan käyttöösiMutta millaiseen? Tuleeko androidista androgyyni?
:saint:
Tuskin sentään. Olen niin pyytetön ja avulias. Enhän minä mitään itselleni, mutta ikävyyksiä muille...
Jaha jaha, Keittis langennut palstan ällöLuigiin
Olisi huutava vääryys tehdä niin!Kunhan et varasta erinäisiä osiani omaan käyttöösi
Mä nyt lankeen milloin kehenkinJaha jaha, Keittis langennut palstan ällöLuigiin
Loveen... Tai loveen. Tai so much in lovee...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25334577:Mä nyt lankeen milloin kehenkin
Älä aliarvioi palstaa, mut on onnistunu tähän ikään mennessä vaan palstalta bongattu tyyppi hurmaamaan.kuten sanoin että käyn nykyään vaan häröilemässä.. mun tarvii ketään hurmata, varsinkaan täältä.
Erityisesti loveen. Onneksi palstalla ei ole sellaista nikkiä. Muuten sais kuulla, että "taas se Keittis lankes loveen"Loveen... Tai loveen. Tai so much in lovee...
kerro kerro..!!!Älä aliarvioi palstaa, mut on onnistunu tähän ikään mennessä vaan palstalta bongattu tyyppi hurmaamaan.
anteeksi kaunokaiseni.. unohdin sinut. :flower:Älä aliarvioi palstaa, mut on onnistunu tähän ikään mennessä vaan palstalta bongattu tyyppi hurmaamaan.
Teloiko Tapani ykköspirttiä kelvottomaan kuntoon?Nyt olisi käyttöä aggregaatiksi muuntuvalle androidille... Sähköt renkslaavat täällä evakkomökissäki .
Älä aliarvioi palstaa, mut on onnistunu tähän ikään mennessä vaan palstalta bongattu tyyppi hurmaamaan.
Ei sitteen niin mitään aineellisia vahinkoja omalla tontilla. Ympäristössä kyllä. Fortum ei ole saanut palautettua sähköjä vielä. Eikä taida tänä vuonna ehtiäkään.Teloiko Tapani ykköspirttiä kelvottomaan kuntoon?
Teoriassa joo. Sattuu vaan olemaan esikoiseni kaveri, joten siten poissuljettu haave. Tosin enemmän mun ikäluokkaani kuin tyttären, joten ...Joko Keittis on löytänyt Pedron vai mikäs hän oli? :heart:
Siinä kyllä jäisi tämä taannoinen myrskykin toiseksi, kun täydentäisimme toisiamme. Ja kaipa Kepsis ja Data mahtuisivat molemmat avaraan majaamme.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25316361:Miä ja Jonsered oltais vähintäänkin mielenkiintoinen pari Miehistä voisin ottaa Kepsiksen ja Datan :heart: Näin ihan ajatusleikkinä:xmas: