Adam Lambert, Ricky Martin - Alphauroksia?

"vieras"
MIKÄ tekee Adam Lambertista tai Ricky Martinista naisellisen????? Siis mulla on tiedossa vain heidän musaesityksiään ja niissä esiintymiset...onko ne naisellisia?
Kalpeat, ylimeikatut kasvot, hernekeppimäinen ruumiinrakenne, käsivarret kuin spaghettia ja liikkuvat naismaisesti eli liikkeet ovat pehmeämmin ja keinahtelevammat kuin miehellä. Pystytkö kuvittelemaan noille öljyiset haalarit päälle, nousemaan rasvamontusta tullakseen vaihtamaan renkaita sun autoosi? En minäkään. Nuo tuskin saisivat renkaasta edes pultteja auki jos sattuisivatkin löytämään oikean työkalun sitä varten.

Bruce Willis on käsittääkseni aika lyhyt mies, eikä hän tietääkseni ole erityisen raamikas.

En tiedä, mikä Bruce Williksestä teksi alfaurosta, sekö, että hän on näytellyt toimintaelokuvissa?
No mun mielestäni asenne ja olemus (ainakin hänellä on tämmönen julkisuuskuva :saint:).

Lisään vielä, että Bruce ei siis ole mun "unelmien mies -listallani", mutta tuli ekana mieleen, kun alfaurosta kyseltiin =)

we4trertre
[QUOTE="vieras";25333785]Mm. leukaperät yhdistettynä sänkeen, hänestä myös huokuu itsevarmuuden lisäksi sellaista luotettavaa tekemisen varmuutta.[/QUOTE]

No ihan normaali leuka on mielestäni Bruce Williksellä, ja yleensä miehillä kasvaa parta, sekä hänen elokuvaroolien osa on juuri näytellä luotettavaa macho miestä.

Bruce Willis tuskin on samanlainen luonteeltaa kuin elokuvaroolissa.

FreezeCat harmaana
Tää onkin jännä juttu, miten voi nähdä asiat aivan eri kantilta :)!

Mun mielestä Lambert ja Martin edustavat sitä siirappikansikuvapoju- sarjaa, jota kyllä katselee helposti ja huokailee ja haaveilee vaikka mitenkä päin :p..mutta mä en saa heistä alphauroksia tekemälläkään :O! Mun mielestä molemmilta puuttuu se tietty rosoisuus, se äijämäisyys, öljynkatkuisuus...heistä (L&M) puolestaan paistaa jollain tapaa läpi se seksuaalinen suuntautuneisuus...

[QUOTE="vieras";25333727]Kalpeat, ylimeikatut kasvot, hernekeppimäinen ruumiinrakenne, käsivarret kuin spaghettia ja liikkuvat naismaisesti eli liikkeet ovat pehmeämmin ja keinahtelevammat kuin miehellä. Pystytkö kuvittelemaan noille öljyiset haalarit päälle, [/QUOTE]

Luin tuohon asti ja kuvittelin Rickyn sellaisessa latex-asussa keinuttelemaan lanteitaan latinomaisesti. Eli ilmeisesti pystyn kuvittelemaan :)

• Tykkää
Reactions: Kastanja
[QUOTE="vieras";25334075]Bruce ja Mel on molemmat äijiä, Cruise taas on pelkkä kaunis poika.[/QUOTE]

Ei Cruise enää oo. Se on miehistynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana. Ja mullahan on aina välistä fantasioita nuorista komeista kundeista, parikymppisistä... joten siksipä kai Adam ja Ricky olemuksineen sekoittavat mun pääni.:p Vaikka ovatkin vanhempia toki...

:LOL:

Miehen olemuksessa (ei pelkästään ulkonäössä, vaikka kunnon raamit kyllä auttaa) pitää olla jotain. Eikö alfa tarkoita johtajaa? Pitää olla vahva, varma, luotettava, uskottava, vakuuttava, hötkyilemätön, rehellinen, vastuuntuntoinen, oikeudenmukainen jne. Sen ennemmin tuntee kuin näkee kenessä sitä on ja kenessä ei.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25334075]Bruce ja Mel on molemmat äijiä, Cruise taas on pelkkä kaunis poika.[/QUOTE]

cruise on ällöttävä :O
samuel L. jacksonissa on karismaa.
nättejä poikia kuten adamia on kiva myös kattella :)

"vieras"
[QUOTE="...";25336369]teini? on syntynyt 82. eli on mun kans samanikänen, en mä nyt enää 29 vuotiaana koe olevani teini :D eikä sitä oo saman ikänen miehenikään :)
adam on tosi komee :p[/QUOTE]

Tyyliltään japaniteinipoppari.

[QUOTE="...";25336369]teini? on syntynyt 82. eli on mun kans samanikänen, en mä nyt enää 29 vuotiaana koe olevani teini :D eikä sitä oo saman ikänen miehenikään :)
adam on tosi komee :p[/QUOTE]

Niinpä, Adam täyttää 30 vuotta nyt tammikuun 2012 lopulla. =)

Suomalaisista Peter Franzen on ihana ...tosin en tiedä onko sekään alphauros. Mulla meni nyt pakka ihan sekaisin:ashamed: Kun vaatimukset alphauros-määritelmälle taitaakin olla kovemmat kuin luulin:whistle: Aika eläimelliset jopa.

Yhteistyössä