Adam Lambert, Ricky Martin - Alphauroksia?

Mulle he on sitä, täynnä testosteronia. Mä en voi ymmärtää mikä tekee alphauroksesta homon? Saatan vaikuttaa törkeältä kysymykseni kanssa, mutta lähinnä mietin asiaa siltä kannalta, että mulla on pari lepsokaveria ja on melkoisen ronskeja ja miehekkäitä....vai enkö mä vain näe naisellisuutta noissa miehissä? Joistakin miehistä, jotka on homoja, näkee sen kyllä aika hyvinkin.

EN ole sukupuolirasisti, vaikka pahoin pelkään että saan tän takia nyt jotain naljailua aikaan. Mutta jos joku löytää punaisen langan tästä keskustelun avauksesta, ja osaa vastata aiheen mukaisesti, kiitän.

[video=youtube;IsPFDzAGb4A]http://www.youtube.com/watch?v=IsPFDzAGb4A[/video]

Siis... sun mielestä nuo miehet on alfauroksia?
Mä henk.koht. tunnen vain yhden miehen jota voisin kuvailla sillä sanalla ja siihen tarvitaan kyllä muutakin kuin hiottu esiintyminen videolla.
Ääni, ulkonäkö...niin ja esiintyminen. Toki en tunne heitä livenä joten...en tiedä miten livenä käyttäytyvät. Mutta videoilla ovat tosi maskuliinisia, seksikkäitä...:ashamed:

Ääni, ulkonäkö...niin ja esiintyminen. Toki en tunne heitä livenä joten...en tiedä miten livenä käyttäytyvät. Mutta videoilla ovat tosi maskuliinisia, seksikkäitä...:ashamed:
Ehkä se on tarkoitus niin. IRL voivat olla jotain muuta. Mä en koe just noita laulajia noin, Ricky M on liian siirappinen amerikan jarisillanpää ja Adam teini-idoli, muovinen ja tusinatavaraa.

Hmmh....miten miellätte sanan alphauros? Mulle se kuvaa fyysistä voimakkuutta, komeutta, miehekkyyttä, viettelytaitoa. Mielenkiinnosta haluaisin tietää, kuka julkisuuden henkilö on mielestänne sellainen? Ehkäpä jopa yhdyn mielipiteisiinne?:O

hmmmm
Hmmh....miten miellätte sanan alphauros? Mulle se kuvaa fyysistä voimakkuutta, komeutta, miehekkyyttä, viettelytaitoa. Mielenkiinnosta haluaisin tietää, kuka julkisuuden henkilö on mielestänne sellainen? Ehkäpä jopa yhdyn mielipiteisiinne?:O
hmm...
Suomalaisista tuli mieleen, että tämä tv:stä tuttu Arttu Harkki voisi olla alfauros, hän on ollut ainakin kahden kauniin naisen kanssa naimisissa, ja on melko miehekkään oloinen.

[QUOTE="vieras";25333631]Aivan liian naismaisia ollakseen alfoja. Näistä kauniista pojista on miehekkyys, raamikkuus ja fyysinen raaka äijävoima valovuotta kauempana.[/QUOTE]

MIKÄ tekee Adam Lambertista tai Ricky Martinista naisellisen????? Siis mulla on tiedossa vain heidän musaesityksiään ja niissä esiintymiset...onko ne naisellisia?

[QUOTE="vieras";25333631]Aivan liian naismaisia ollakseen alfoja. Näistä kauniista pojista on miehekkyys, raamikkuus ja fyysinen raaka äijävoima valovuotta kauempana.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Lisäks alfaurokset ei meikkaa....

"vieras"
Mutta ei esiintyminen ole kaikki. Ei niitä ihmisiä oikeasti tunne mitä ovat. Ja mikä naismaisuudessa on pahaa? Jos olisivat sellaisia oikeasti, niin ei se minua ainakaan haittaa.

Yhteistyössä