Adam Lambert on (ainakin kuvissa) ihana! Arttu Harkki on radio-ohjelmassaan ihan hirveä ärsyttävä kamala besserwisser.hmm...
Suomalaisista tuli mieleen, että tämä tv:stä tuttu Arttu Harkki voisi olla alfauros, hän on ollut ainakin kahden kauniin naisen kanssa naimisissa, ja on melko miehekkään oloinen.
Alfa on se, jonka naiset haluavat sänkyynsä ja jonka ystäviä miehet haluavat olla.Hmmh....miten miellätte sanan alphauros? Mulle se kuvaa fyysistä voimakkuutta, komeutta, miehekkyyttä, viettelytaitoa. Mielenkiinnosta haluaisin tietää, kuka julkisuuden henkilö on mielestänne sellainen? Ehkäpä jopa yhdyn mielipiteisiinne?:O
Kalpeat, ylimeikatut kasvot, hernekeppimäinen ruumiinrakenne, käsivarret kuin spaghettia ja liikkuvat naismaisesti eli liikkeet ovat pehmeämmin ja keinahtelevammat kuin miehellä. Pystytkö kuvittelemaan noille öljyiset haalarit päälle, nousemaan rasvamontusta tullakseen vaihtamaan renkaita sun autoosi? En minäkään. Nuo tuskin saisivat renkaasta edes pultteja auki jos sattuisivatkin löytämään oikean työkalun sitä varten.MIKÄ tekee Adam Lambertista tai Ricky Martinista naisellisen????? Siis mulla on tiedossa vain heidän musaesityksiään ja niissä esiintymiset...onko ne naisellisia?
Bruce Willis on käsittääkseni aika lyhyt mies, eikä hän tietääkseni ole erityisen raamikas.Tässä yks maskuliininen mies:
Mm. leukaperät yhdistettynä sänkeen, hänestä myös huokuu itsevarmuuden lisäksi sellaista luotettavaa tekemisen varmuutta.En tiedä, mikä Bruce Williksestä teksi alfaurosta, sekö, että hän on näytellyt toimintaelokuvissa?
No mun mielestäni asenne ja olemus (ainakin hänellä on tämmönen julkisuuskuva :saint.Bruce Willis on käsittääkseni aika lyhyt mies, eikä hän tietääkseni ole erityisen raamikas.
En tiedä, mikä Bruce Williksestä teksi alfaurosta, sekö, että hän on näytellyt toimintaelokuvissa?
No mun mielestäni asenne ja olemus (ainakin hänellä on tämmönen julkisuuskuva :saint.
Lisään vielä, että Bruce ei siis ole mun "unelmien mies -listallani", mutta tuli ekana mieleen, kun alfaurosta kyseltiin =)
Bruce on ollut mun lemppari jo siitä saakka kun olin 11 vuotta. Sen jälkeen ohelle tulivat Tom Cruise ja Mel Gibson....Tässä yks maskuliininen mies:
Bruce ja Mel on molemmat äijiä, Cruise taas on pelkkä kaunis poika.Bruce on ollut mun lemppari jo siitä saakka kun olin 11 vuotta. Sen jälkeen ohelle tulivat Tom Cruise ja Mel Gibson....
Ok. Ehkä mä nyt alan ymmärtää, mikä ero on alphauroksella ja söpöllä kundilla...:ashamed: Mun miesmaku on melko laaja...
teini? on syntynyt 82. eli on mun kans samanikänen, en mä nyt enää 29 vuotiaana koe olevani teini eikä sitä oo saman ikänen miehenikäänEi se homous vaan ne ei vaan ole mun mielestä miehekkäitä. Adan L esimerkiksi on musta ihan teini. Ei iske tällaiseen lähes 4kymppiseen.