teillä kotonakin, ihan siis mielinmäärin, ja niin kauan, kuin ääntä lähtee?
Sama täällä. Ehkä uusi vauva on toista maata, mutta 2 ekaa ei ole kyllä koskaan oppinut kaupassa tai muillakaan julkisilla paikoilla raivoamisen jaloa taitoa : /. Eikä ne kotonakaan silleen huuda, ääntä voi kyllä leikeistä lähteä joskus.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25332591:En tiiä mitä oon väärin tehnyt, mutta meidän nuppusista kukaan ei huuda.: /
Tämä nyt linkittyy tuohon alotukseen kaupassa huutavasta tenavasta, ap ei tahdo oikein uskoa että on oikein antaa lapsen huutaa kaupassa, sen sijaan että sille ostetaan haluamansa tai viedään kovalla kiireellä kaupasta pois, jolloin ostokset jäävät hänen takiaan suorittamatta.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25332591:En tiiä mitä oon väärin tehnyt, mutta meidän nuppusista kukaan ei huuda.: /
Liityn surkeiden epäonnistujien jonoon. Jotain on menny pahasti vikaan.Sama täällä. Ehkä uusi vauva on toista maata, mutta 2 ekaa ei ole kyllä koskaan oppinut kaupassa tai muillakaan julkisilla paikoilla raivoamisen jaloa taitoa : /. Eikä ne kotonakaan silleen huuda, ääntä voi kyllä leikeistä lähteä joskus.
No ihan todellisuuspohjaahan siinä on, ei meillä pääse kaupasta pois tai saa haluamaansa vaikka kuinka sattuis huvittaa huutaa, antaa palaa vain. Tosin lapsi ei kovin usein testaa että mitä nyt tapahtuu, kun tietää että ei mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25332642:Mä tuppaan skippaamaan noi ilmiselvät provoketjun yritykset.
98% palstalle kirjoittelevista vanhemmista, kun se kuulemma kasvattaa lasta, ja opettaa, että aina ei saa haluaamansa.kuka antaa kaupassa huutaa?:O
kumpi on parempi (näin kärjistettynä):Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25332631:Liityn surkeiden epäonnistujien jonoon. Jotain on menny pahasti vikaan.
No kerroppa nyt mullekin millä sen lapsesi huudon saat loppumaan kaupassa? Meillä ainakin yltyy vain jos siihen kiinnitetään huomiota yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25332655:Eihän ny tokikaan sille lapselle tarvi haluamaansa ostaa, eikä viedä kaupastakaan pikapikaa pois, jos vanhemmalla on en verran auktoriteettia, että pystyy lapsensa hiljentämään. Ilman tavaran ostamista, tai lapsen hakkaamista, ne kun tuntuu olevan tän palsta kaks ainutta vaihtoehtoa.