Miä
Nonni, ei muuta kun paita pois ja köntsälleenAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;25325931:ei se haittaa ollenkaan
Nonni, ei muuta kun paita pois ja köntsälleenAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;25325931:ei se haittaa ollenkaan
Niin mä muistelinAlkuperäinen kirjoittaja Miä;25325892:Eikös sitä polteta vasta seksin jälkeen
Sinulle sopisi Ruutiukko.Jahas. Palstavanhapiika kiristää nutturaa tiukemmalle, nostaa ison nokkansa pystyyn - ilmoittautuu ketjuun :wave:
Onko sulla kaksihaarainen? Käytä hoitoainetta.kapusta riittää monelle.. :kieh:
Googlen kuvahakuun diphallia! :OOnko sulla kaksihaarainen? Käytä hoitoainetta.
Kiitos Sam-poseni jos huoliit. Mukavaa Uutta vuotta sulle ja kaikille palstapareille ja kimppadiileille!Teillähän menee lujaa ja mäkin sain sentään yhden seuralaisen. Oonkin aina pitänyt kastanjoista
Ehrottomasti.Minulle sopii hyvin, toivottavasti se sopii muillekin
Sopii mulleAlkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25324323:jos kapulle & Lilithille sopii, niin kömmi sekaan vain
Lisää mussukoita :kiss: Voiko naisia olla liikaa?Sopii mulle
Jaahas :OEhrottomasti.
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25332417:JAAHAS!!!!
Putosiko pipari lattialankkujen välistä?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25332412:Jaahas :O
Aina pipari maistuu..Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25332395:Lisää mussukoita :kiss: Voiko naisia olla liikaa?
Noh, eikö sulle Majuri-rakas käy polysuhteet? :heart: Vrs on nainen ja pari muutakin naista halus mukaan. Lupailin jo Datalle, että asetan teille vuoroviikkosysteemin. Sä olet ollut niin uskollinen, että voin treffata sut ensin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25332412:Jaahas :O
Noh, eikö sulle Majuri-rakas käy polysuhteet? :heart: Vrs on nainen ja pari muutakin naista halus mukaan. Lupailin jo Datalle, että asetan teille vuoroviikkosysteemin. Sä olet ollut niin uskollinen, että voin treffata sut ensin.
Kyllä mä voin sut ottaa silti, se mokoma on pettänyt mua mennen tullen.....Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25332593:Tiiä taas kun tuo Majuri suuttuu niin hirveesti kun sen naisiin koskee
Miten nii? En varmasti oo.............. vieläAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25332600:Kyllä mä voin sut ottaa silti, se mokoma on pettänyt mua mennen tullen.....