Seli seli......Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25332607:Miten nii? En varmasti oo.............. vielä
Seli seli......Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25332607:Miten nii? En varmasti oo.............. vielä
EiSaanko kysyä, ihan uteliaisuudesta, tunnetteko ennestään?:O Kun nämä parinmuodostusriitit vaikuttaa vähän insidesysteemiltä, ainakin pervoilut ja kateudenosoitukset ja draamakohtaukset on sen mukaisia. :heart: Mutta mä tyydyn Sam-poon, edelleenki.Vaikka eipä häntä oo nyt näkynyt
Se on turhaan yrittäny houkutella mua kuutamouinnille, mä oon vaikea. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25332616:Seli seli......
No mulla on vrs fb-kaverina ja Data mesessä, mutta en heitäkään vielä tunne. Noita muita en ollenkaan. Majuri on mun sinnikäs ihailija.Saanko kysyä, ihan uteliaisuudesta, tunnetteko ennestään?:O Kun nämä parinmuodostusriitit vaikuttaa vähän insidesysteemiltä, ainakin pervoilut ja kateudenosoitukset ja draamakohtaukset on sen mukaisia. :heart: Mutta mä tyydyn Sam-poon, edelleenki.Vaikka eipä häntä oo nyt näkynyt
No niin Sitäpaitsi myö ollaan niin näppäriä vosuja että meistä on moneen lähtöön :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25332600:Kyllä mä voin sut ottaa silti, se mokoma on pettänyt mua mennen tullen.....
No kai teillä edes livemiittejä on ollut?:O Tai sitten ootte ainakin tunteneet palstalla vuosia...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25332647:Ei
Palstalta vaan
Alasti uiminen on ihanaa.. Siitä kuutamosta niin väliä :xmas:Se on turhaan yrittäny houkutella mua kuutamouinnille, mä oon vaikea. :saint:
Olet oikeassa, olet vaikea tapausSe on turhaan yrittäny houkutella mua kuutamouinnille, mä oon vaikea. :saint:
Vuosia.... :snotty::ashamed:No kai teillä edes livemiittejä on ollut?:O Tai sitten ootte ainakin tunteneet palstalla vuosia...
T: Kukkahattutäti
Jotain turhanaikaasta romantiikkapaskaa. Yäk.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25332694:Alasti uiminen on ihanaa.. Siitä kuutamosta niin väliä :xmas:
Voihan sitä harjoittaa alastonuinnilla kaikenlaista tuhmaakin toimintaa, ilman romantiikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25332705:Jotain turhanaikaasta romantiikkapaskaa. Yäk.
Pikkasen turhan räjähdysaltista touhua .Sinulle sopisi Ruutiukko.
Paikat kosteana tai kovana.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25332700:Vuosia.... :snotty::ashamed:
Tämä kiimarinki ei ole toisiaan nähnyt, kunhan louskutamme leukojamme näppiksen kautta.
aha datakin tykkäs tästäData & Mummeliisa, kuin identtiset kaksoset luonteiltaan.
Heh siellä joku kateellinen tainnut käynä stalkkaamassa, et mitä Isä on mun palsta seinälle kirjoitellutIsä & sinisulka ja Venakko kolmantena pyöränä...
Mulle kans DataJos saa itse valita niin mulle miehistä Data (edelleen ) ja naisista vaikkapa vrs.
Komea kuva by the way:wave:
Hmm.. Ruusunnuppu tuli heti mieleen kun siut näinPaikat kosteana tai kovana.. :xmas:
......kateellinen?Heh siellä joku kateellinen tainnut käynä stalkkaamassa, et mitä Isä on mun palsta seinälle kirjoitellut
Heh joku tarkkasilmänen nähny, et meillä onkin säpinääpäätön ja sinisulka
et kattelis vaan kävisit suoraan kiinni vai no heko heko, mut luultavasti ainakin mun ulkonäköä kattelisit ;DAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25316328:sinisulan aivotoiminnalla varustettua ihmistä en kattelis kovin montaa minuuttia.
Mjaa.. herkkupeppuseni.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25332878:Hmm.. Ruusunnuppu tuli heti mieleen kun siut näin