kenen mielestä nuo ticket tähtihaalarit on nättejä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fffffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fffffff

Vieras
Kollegaani sanoi töissä, että näitä tähtihaalareita ei omalle lapselleen pukis. Hän sanoi, että mielummin pukee lapsensa kirpparivaatteisiin kun alkaa koreilemaan ticketeillä. Hänen mielestään ticketiä ostavat ostavat sitä merkin takia, eikä ulkonäön... ticketin käyttjät tahtoo näyttää rehvakkailta rikkailta.

Mieluummin kuvioita, oli sitten tähtiä, palloja tai mitä lie, kuin suomalaisten merkkien perinteisiä "urheilukuoseja" 80-l tyyliin. Ainakin kun puhutaan alle 5v lapsista. Ehkä isommilla jotkut kuviot voi olla vähän lällyjä?

Itse en pahemmin tykkää ticketin kuoseista, joskus joku ihan ok osuu silmään. MUTTA, vaikka en muuten todellakaan ole "taikauskoinen" tai muutenkaan usko mihinkään hömppään. Niin ekan kerran kun kuulin merkistä Ticket to Heaven, mulle tuli mieleen sekä kuolema että huumeet. Siksi en koskaan pukisi lapselleni. Itse markkinointi-ihmisenä en voi ymmärtää että lastenvaatteille ei keksitä parempaa brändiä!!

Miksi ticket tekisi käyttäjästään rehvakkaan rikkaan? Perushaalari, aika suosittu, laadultaan hyvä. Meidän hoitopaikassa noita on paljon kuten muitakin saman hintaluokan haalareita. Rehvakasta....tuskin. Ei jollakin reilun satasen haalarilla rikkaan leimaa saa.

Aina nää merkkivaatteet jaksaa herättää tunteita. Minusta nuo tähtihaalarit on ihania, mutta tuo merkin nimi tökkii niin pahasti, etten osta. Minulla tulee heti mieleen, miten lapsi laskee onnellisena pulkalla auton alle taivaslippuhaalarissaan.
Rahasta ei ole kiinni, kun kuitenkin kiinnostaa. Meiltä löytyy niin Burberryt kun Molotkin vatekaapista (tuo Molo taas ei häiritse minua yhtään, sekin kun aina herättää suuria tunteita täällä).

mua ärsyttää kun päiväkodin lapsilaumasta ei tunnista vaatteista kuin omansa, kaikilla muilla on päällä just samanlasita tickettiä tai muuta mitä on pakko saada kun muillakin on. onneksi löysin erilaisen hyvän ja suht edullisen haalarimerkin ( noin 80e) jota olenostanut jo monta vuotta ja varmasti tunnistan lapseni jo kaukaa koska en ole nähnyt yhtään vastaavaa pukua täällä kellään=)

Tänä vuonna noin yleensäkin on ollut aika aneemisia kuoseja tai ns turvallisia värejä. Järjestäin kaikilla merkeillä on ollut tummaa vaatetta, joten ei ihme kun päiväkodin pihalta on vaikea lastaan löytää.

Meillä kyllä tähtitakki olisi kelvannut 5veelle. Mä en tykännyt tummasta pohjasta, joten jäi nyt väliin. Ticket on kyllä oman empiirisen kokemuksen mukaan hyvä :D Kokeilen tänä vuonna lisää muitakin merkkejä, mutta esim koville pakkasille tuo on kyllä ihan ehdoton.

Kollegaani sanoi töissä, että näitä tähtihaalareita ei omalle lapselleen pukis. Hän sanoi, että mielummin pukee lapsensa kirpparivaatteisiin kun alkaa koreilemaan ticketeillä. Hänen mielestään ticketiä ostavat ostavat sitä merkin takia, eikä ulkonäön... ticketin käyttjät tahtoo näyttää rehvakkailta rikkailta.

:laugh:

entä jos sielä sun kaverin käymällä kirpparilla on myynnissä vain ticketin tähtihaalareita??
Joo...

Mä en henk koht ymmärrä mitä koreilemista Ticketin haalareissa on :O Mäkin oon suurimman osan sen merkkisistä ostanu alesta tai kirpparilta ja hintaa maksimissaan ollu 60e. Että en nyt sanois että se on mikään rikkaiden yksinoikeus ja jos haluaa näyttää rikkaalta niin ei kannata ostaa Ticketiä vaan vaikkapa
Canada Goosea, sen merkkinen haalari maksaa noin 450e :xmas:

[QUOTE="Vieras";25326976]Itse en pahemmin tykkää ticketin kuoseista, joskus joku ihan ok osuu silmään. MUTTA, vaikka en muuten todellakaan ole "taikauskoinen" tai muutenkaan usko mihinkään hömppään. Niin ekan kerran kun kuulin merkistä Ticket to Heaven, mulle tuli mieleen sekä kuolema että huumeet. Siksi en koskaan pukisi lapselleni. Itse markkinointi-ihmisenä en voi ymmärtää että lastenvaatteille ei keksitä parempaa brändiä!![/QUOTE]

ei kun sen nimen on tarkoitus kuvastaa sitä että kun lapsella on ticket to heaven päällä niin se on NIIIIN hyvä ja ihana että lapsesta tuntuu ihan kuin se ois taivaassa. :D

Minä pidän yksivärisistä, "levollisen" näköisistä haalareista, mutta olen alkanut pitää tähtikuosistakin. Silmä tottuu. Lapselleni en kyllä Ticketiä ostanut. Katselin pitkään kaupassa sitä tummansinistä tähtihaalaria, mutta se oli jotenkin liian amerikkalainen :D Sen sijaan ostin Cupcaken harmaan tähtihaalarin, sen baby-mallin.

Mieluummin mikä tahansa tuollainen selkeä tähtikuosi kuin joku kamottava sekamelskasöherö (esim. useimmat Reimatecit), ei ne 80-luvun lasketteluasut nyt niin kovin nättejä olleet....

Nyt voin rehellisesti nostaa kateuskortin! :D
Ihan tosi, ei kenellekään muulle kolahda joku ticketin ostaminen kuin katelliiselle. ;)
En edes ticketin haalaria ostaessani ajatellut muuta kuin, että ostan hyväksi kuuleman ja lämpimän haalarin, yksiväristä halusin ja ruskeeta, siksi ostin sellaisen. Ei hyvätruloiselle reilu satasen haalari ole niin iso raha, että sillä koreilisi. ;) Se on VAIN haalari joka on lämmin ja vettäpitävä, ei mitään muuta sen suurempaa meille "ticketin ostajille". :D Teille se on suurtakin suurempi asia. Jos haluaisin vain koreilla, ostaisin burberryltä 500e maksavan haalarin, en tuloihin verrattuna halpaa ticketiä.

Ihan tosi, ei kenellekään muulle kolahda joku ticketin ostaminen kuin katelliiselle. ;)
En edes ticketin haalaria ostaessani ajatellut muuta kuin, että ostan hyväksi kuuleman ja lämpimän haalarin, yksiväristä halusin ja ruskeeta, siksi ostin sellaisen. Ei hyvätruloiselle reilu satasen haalari ole niin iso raha, että sillä koreilisi. ;) Se on VAIN haalari joka on lämmin ja vettäpitävä, ei mitään muuta sen suurempaa meille "ticketin ostajille". :D Teille se on suurtakin suurempi asia. Jos haluaisin vain koreilla, ostaisin burberryltä 500e maksavan haalarin, en tuloihin verrattuna halpaa ticketiä.

Näinpä. reilu satanen haalarista on rikkaalle ihmiselle pikkuraha ja jos rikas ihminen haluaa koreilla haalarilla niin ei todellakaan tickettiä osta :D sen sijaan on olemassa pieni ryhmä pienituloisia kotimammoja jotka säästävät puoli vuotta ja syövät kuukauden kaurapuuroa saadakseen lapselleen ticketin haalarin. Siinä ryhmässä EHKÄ saattaa olla joitakin jotka ostaa sen haalarin merkin takia. Mutta pääosin Tickettiä suosivat ostavat sen kyllä muista syistä kuin haalarin statuksen takia.

Mäkin oon sitä mieltä että nää kalliiden haalarien tms ostajia arvostelevat ovat pääsääntöisesti niitä joilla ei itsellä oo varaa ja ovat kateellisia. Ihan samanlaistahan se on muissakin asioissa. Kun joku rakentaa hulppean talon ja ostaa pihaan uuden mersun niin jo alkaa kuulua vaatimattomammin asuvien suista että "no en minä ainakaan tuollaiseen taloon muuttais". "yrittää ylpeillä sillä" jne. Että kyllä se kateus on se todennäköisin asia minkä takia joku vaatemerkki tai vastaava aiheuttaa niin hirveää porua. Miksi muuten se herättäis niin paljon keskustelua?

Näinpä. reilu satanen haalarista on rikkaalle ihmiselle pikkuraha ja jos rikas ihminen haluaa koreilla haalarilla niin ei todellakaan tickettiä osta :D sen sijaan on olemassa pieni ryhmä pienituloisia kotimammoja jotka säästävät puoli vuotta ja syövät kuukauden kaurapuuroa saadakseen lapselleen ticketin haalarin. Siinä ryhmässä EHKÄ saattaa olla joitakin jotka ostaa sen haalarin merkin takia. Mutta pääosin Tickettiä suosivat ostavat sen kyllä muista syistä kuin haalarin statuksen takia.

Mäkin oon sitä mieltä että nää kalliiden haalarien tms ostajia arvostelevat ovat pääsääntöisesti niitä joilla ei itsellä oo varaa ja ovat kateellisia. Ihan samanlaistahan se on muissakin asioissa. Kun joku rakentaa hulppean talon ja ostaa pihaan uuden mersun niin jo alkaa kuulua vaatimattomammin asuvien suista että "no en minä ainakaan tuollaiseen taloon muuttais". "yrittää ylpeillä sillä" jne. Että kyllä se kateus on se todennäköisin asia minkä takia joku vaatemerkki tai vastaava aiheuttaa niin hirveää porua. Miksi muuten se herättäis niin paljon keskustelua?
Samaa mieltä.

En ostaisi Ticketin tähtihaalaria, liian levottoman näköinen. Meillä on Minymon haalari jossa mustalla pohjalla ruskeita, isoja tähtiä, siitä tykkään, vähän rauhallisemman näköinen. Olen muutenkin tykästynyt Minymoon, todella laadukas, mutta halvempi merkki kuin Ticket. Ticketin haalarit eivät sovi malliltaankaan meidän pojalle, liian säkkimäisiä ja muodottomia.

En tiedä minkälainen se on ja en oikeesti tiedä mikä vastaan tulevista on Ticketin haalari mutta jos olisin kaupassa ostamassa uutta haalaria niin jättäisin ostamatta jos näkisin siinä tuon merkin.

Tämä on sitä 70-luvun massa-ajattelua parhaimmillaan :D Kaikkien on ehdottomasti kuljettava samanlaisissa vaatteissa tai muuten on kateellinen. Varsinkin, jos uskaltaa ääneen sanoa, ettei pidä siitä kuosista, jota on suurimmalla osalla vastaantulijoista ja näin ollen poikkeaa massasta, on ehdottomasti kateellinen. Ja vain kateellinen. Kateellinen.

[QUOTE="mä";25327914]Tämä on sitä 70-luvun massa-ajattelua parhaimmillaan :D Kaikkien on ehdottomasti kuljettava samanlaisissa vaatteissa tai muuten on kateellinen. Varsinkin, jos uskaltaa ääneen sanoa, ettei pidä siitä kuosista, jota on suurimmalla osalla vastaantulijoista ja näin ollen poikkeaa massasta, on ehdottomasti kateellinen. Ja vain kateellinen. Kateellinen.[/QUOTE]

Jollain meni nyt pointti pahasti ohi.

Yhteistyössä