M
"mä"
Vieras
Näinpä. reilu satanen haalarista on rikkaalle ihmiselle pikkuraha ja jos rikas ihminen haluaa koreilla haalarilla niin ei todellakaan tickettiä ostasen sijaan on olemassa pieni ryhmä pienituloisia kotimammoja jotka säästävät puoli vuotta ja syövät kuukauden kaurapuuroa saadakseen lapselleen ticketin haalarin. Siinä ryhmässä EHKÄ saattaa olla joitakin jotka ostaa sen haalarin merkin takia. Mutta pääosin Tickettiä suosivat ostavat sen kyllä muista syistä kuin haalarin statuksen takia.
Mäkin oon sitä mieltä että nää kalliiden haalarien tms ostajia arvostelevat ovat pääsääntöisesti niitä joilla ei itsellä oo varaa ja ovat kateellisia. Ihan samanlaistahan se on muissakin asioissa. Kun joku rakentaa hulppean talon ja ostaa pihaan uuden mersun niin jo alkaa kuulua vaatimattomammin asuvien suista että "no en minä ainakaan tuollaiseen taloon muuttais". "yrittää ylpeillä sillä" jne. Että kyllä se kateus on se todennäköisin asia minkä takia joku vaatemerkki tai vastaava aiheuttaa niin hirveää porua. Miksi muuten se herättäis niin paljon keskustelua?
Et voi olla tosissasi sinäkään... Siis mikä ihmeen taloudellinen status teille tuo Ticket oikein on? Jos ei pidä siitä, on maan köyhin? Paljonko tuo sitten maksaa, jos en parilla sadalla sitä saisi, minkä käytän lapseni haalariin? Senhän on maksettava reilusti ylitse tuon pari sataa, sillä minullahan ei ole varaa ostaa Ticketiä kun en siitä pidä.