Elä välitä, en minäkäänEnks mä saa taaskaan mitään? :O
Elä välitä, en minäkäänEnks mä saa taaskaan mitään? :O
Otetaan toisemme?Elä välitä, en minäkään
Älä välitä, en mäkään oo saanu:stick: Kun ei jaksa heruttaa. Mutta jatkakaa te muut, varsinkin nuo teidän runkkuhymiöt tuo mieleen ihan toisen palstan Tämä on ihan uutta täällä...Enks mä saa taaskaan mitään? :O
Ihana hymiö Mistä sait sen?Otetaan toisemme?
JooOtetaan toisemme?
Cosgan.de - Animierte Smilies und GifsIhana hymiö Mistä sait sen?
jos kapulle & Lilithille sopii, niin kömmi sekaan vainVai joko kaikki muut vampyyrit on varattu?
ei vaan öljyä, käsirautoja ja seksikeinua..Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25324331:tässähän tarvitaan rommia, absinttia ja super size-sänky
ei vaan öljyä, käsirautoja ja seksikeinua..
Toki tuon rommin ottaisin kanssa mukaan.
eiiiiii. mä kattelen telkkaria. opcorn:No joko se palstan hurja meno laantui ? opcorn: vai onko porukka jo toteuttamassa
hurrrjia himojaan ?
:kiss: Ootko ollu kiltti tyttö?
mä jäin ilman
näköjään kun ei tämmösii härskeihin juttuihin ollenkaa huolitaAlkuperäinen kirjoittaja Miä;25325725::kiss: Ootko ollu kiltti tyttö?
Eikös sitä polteta vasta seksin jälkeennäköjään kun ei tämmösii härskeihin juttuihin ollenkaa huolita
Niiiin just, vai telkkaria. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25325712:eiiiiii. mä kattelen telkkaria. opcorn:
:wave: Mut miä oon nainen..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25325904:mä voisin ottaa sellasen, joka ois hyvä hieromaan
ei se haittaa ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja Miä;25325924::wave: Mut miä oon nainen..