No siellä on asiakaspalvelu, niin sinne soitat ja kysyt. Iso pulju, niin ei ole mitään erikoista.se on kodin ykkönen
Mä olisin palstalaisten mukaan juuri niin tyhmä että mä soittaisin kauppaan ja kertoisin saaneenin tuon ilman maksua ja kysyisin mitä nyt tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25319771:palstan logiikan mukaan sun ei tarvii tehdä mitään. mitäs on myyjä jättänyt laskuttamatta. itse menisin maksamaan sen korin kauppaan, mutta palstalaisten mukaan näin ei tarvii tehdä. ja taas ihmetyttää, että se on hirvee juttu ja haloo, ja varkaus, jos antaa lapsen juoda pillimehun ennen kassalla maksamista, mutta jos saa kassasta läpi jonkun tavaran maksamatta, niin sen voi huoletta pitää.
Se on varastamista. Mä en voisi pitää tavaraa johon mulla ei ole oikeutta. Siksi olen aina käynyt maksamassa, riippumatta tuotteen hinnasta. Niin tein jo silloin kun olin köyhä, ja nyt edelleen kun olen varakkaampi.Mä varmaan oisin vaan tyytyväinen että sain ilmaseksi sen korin.. Tosin ei mulla koskaan ois varaa laittaa tollasta summaa mihinkään koreihin.
Sen väliä vaikka taksi maksais 200 suunta, onko sulla rahat loppu Onko miehen LUOTTOKORTTI JO TÄYNNÄ.sitten sen korin takia mulla koko päivää pilalla jos otan sen mukaan, muuten taksi sinne ja takas maksaa 120e noin, sekä se kori on aika iso, prkle: /