Kuka palstalainen sopis ja kenelle?

"vieras"
Olen jo aikaa sitten yrittänyt "parittaa" Mummeliisaa ja Olen tatuoitu jätkää, minusta ne niinku sopis toisilleen, tykkäävät kokkailusta ja makuelämyksistä :D

Itse valitsen Majurin, koska se vihaa harmaita vieraita, todistaisin, et jotkut meistä on ihania ja rakastettavia <3

[QUOTE="vieras";25318933]Olen jo aikaa sitten yrittänyt "parittaa" Mummeliisaa ja Olen tatuoitu jätkää, minusta ne niinku sopis toisilleen, tykkäävät kokkailusta ja makuelämyksistä :D

Itse valitsen Majurin, koska se vihaa harmaita vieraita, todistaisin, et jotkut meistä on ihania ja rakastettavia <3[/QUOTE]

:O Majuri on vähän niinku varattu mulle. :whistle:

Menulb
[QUOTE="vieras";25318933]
Itse valitsen Majurin, koska se vihaa harmaita vieraita, todistaisin, et jotkut meistä on ihania ja rakastettavia <3[/QUOTE]

Tyypillinen nainen. Haluaa muuttaa ja "parantaa" miehen.
Entäpä jos Majuri ei suostu eheytettäväksi.

Koska mulle ei kukaan tietenkään ole ehdottanut mitään, otan vapauden valita itse.
Mä meen naimisiin Aamuäreen ja Päättömän kanssa, ja me eletään onnellisina elämämme loppuun asti. Päätön saa ajaa jotain hienoa vanhaa biiliä, ja me istutaan aamuäreen kanssa kyydissä syöden cup cakeja, jotka mä olen leiponut, ja meillä on jalassa villasukat, jotka ärtsy on neulonut.

Ja sen pituinen se.

[QUOTE="vieras";25319196]Juu, muistan sen ketjun. Mitä ihmettä, luulen palstailevani vain satunnaisesti... (Oliko se jo keväällä, aika rientää)[/QUOTE]

Oikeastaan melkeinpä talven puolella, maaliskuussa. :O On muuten pitkä aika jo!

Yhteistyössä