Ohi aiheen.... Mutta nyt selvis sekin, kun joskus ihmettelin sellasiin minibanaaneja kaupassa, että mistä moiset.
Mä voisin ottaa sut :vampire:Älä välitä, ei mullekaan. :hug:
No mitä hä kuka?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25318808:älä siinä nirsoile.
no minä tietenki, ollaan molemman niin punasiakin..No mitä hä kuka?
No en kai mä nyt tosissani ollut, Tytsikin voi rauhoittuaTyypillinen nainen. Haluaa muuttaa ja "parantaa" miehen.
Entäpä jos Majuri ei suostu eheytettäväksi.
Miten sun aika riittää kaikille?No ehkä mä luovutan Majurin sulle osa-ajaksi. Mulla on sentään jo vrs, hänen miehensä, Data ja Majuri.
No on noissa yhdelle urakkaa, voisin vähän sit pehmitellä Majurin särmiä. En mä mitään vakavaa suhdetta ehkä kestäis...edes leikilläänNo ehkä mä luovutan Majurin sulle osa-ajaksi. Mulla on sentään jo vrs, hänen miehensä, Data ja Majuri.
Sil ei oo lapsia.Miten sun aika riittää kaikille?
Ah, mä ihan unohdin. No niin...Sil ei oo lapsia.
Ja yliopisto-opiskelu on aika rentoa, paljon vapaa-aikaa. Kiva tän ketjun jälkeen mennä vrs:n luo pian kyläilemään.Sil ei oo lapsia.
TokiJuu, mulleki käy. Data?
No tarkka raportti sitten tänne vierailun käänteistäJa yliopisto-opiskelu on aika rentoa, paljon vapaa-aikaa. Kiva tän ketjun jälkeen mennä vrs:n luo pian kyläilemään.
Juu, muistan sen ketjun. Mitä ihmettä, luulen palstailevani vain satunnaisesti... (Oliko se jo keväällä, aika rientää)Juup, yksityiskohtainen ketju aiheesta, kuten viime keväänä ensisuudelmasta.
Lisää suudelmia toivotan, vaikka sitten sillä tulevalla vierailulla. Tai no, siitä voisi tulla turhaa draamaa vaikkakin raportista pitkä ketju. Nyt menen nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia (vaikka palstalaisista) kaikilleOikeastaan melkeinpä talven puolella, maaliskuussa. :O On muuten pitkä aika jo!