Lunatic
|O Vai olikos se nykyään persu.Lunatic ja Lepsa. Lepsahan on kiihkeä Kokoomuksen kannattaja?
|O Vai olikos se nykyään persu.Lunatic ja Lepsa. Lepsahan on kiihkeä Kokoomuksen kannattaja?
Salvatore?Löysin jo tulevan palstasuhteen, tosin mun täytyy alkaa kosiskelemaan tätä jotenkin :heart:
Anatolia-kulta. Saat minut kauhunkyyneliin.Lilii Lisänimettömälle sopisi se "taas kulttuuri rikastui"- mamuaihemassalinkittäjäpersu. Eipä loppuisi pariskunnalta puheenaiheet aamupalapöydässä kesken.
Tätä odotellessa.Jos saa itse valita niin mulle miehistä Data (edelleen ) ja naisista vaikkapa vrs.
Tästä tuli heti selkeä kuva mieleen kun he olisivat aamiaispöydässä
Polysuhde :heart: Sinä, minä ja Data.Tätä odotellessa.
Hoplaa! Mulla on myös mies! Ja sillä vilkku silmät heti, ku sanoin et oot tulos käymään.Polysuhde :heart: Sinä, minä ja Data.
Älä nyt. Ainakin teillä juttua riittäisi. Joka päivä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25317340:Anatolia-kulta. Saat minut kauhunkyyneliin.
Kyllä kelpaisiPolysuhde :heart: Sinä, minä ja Data.
Voi sua, sä et tiedä mikä sua odottais!Kyllä kelpaisi
Nonni. Kaksi miestä ja nainen.Hoplaa! Mulla on myös mies! Ja sillä vilkku silmät heti, ku sanoin et oot tulos käymään.
Oho, sähän oot virkistävän päällekäyvä ja rietasNonni. Kaksi miestä ja nainen.
Jos miulle tulee ero joskus niin saanko liittyä seuraan?Nonni. Kaksi miestä ja nainen.
Mulla on kohta kolme kouluttajaa.Oho, sähän oot virkistävän päällekäyvä ja rietas
Minä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25317365:löytyyykö miule ketään ?
Tokitoki.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25317700:Jos miulle tulee ero joskus niin saanko liittyä seuraan?
Juu, mulleki käy. Data?Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25317700:Jos miulle tulee ero joskus niin saanko liittyä seuraan?
Tokitoki.