R.I.P kissa ja koirat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25309063]joukkoitsemurha? onkohan kaikki kolme tosiaan itse pudonneet tuonne vai jonkun ulkopuolisen myötävaikutuksesta[/QUOTE]
Sama kävi mielessä...siis kyllähän koirat kissat rundaa keskenään, mutta..
Onko joku eläimiä vihaava ulkopuolinen avustanut tapahtuneessa :/

[QUOTE="pöh";25309094]Ehkei täs tarvita hiljasta hetkee. Ne oli kuiten vaan elukoita.[/QUOTE]

ehkei sinua tarvita tässä ketjussa sähän kuitenkin oot vaan ihminen.

On ihmisiäkin tippunu hylättyihin kaivoihin joista kannet lahonnu pois, usein ovat vielä ryteikön peitossa, eli tosi vaarallisia! Tässä lähiseudullakin joitain vuosia sitten isä pelasti lapsensa viime hetkillä kaivosta. Kukaan ei ollut tiennyt kaivosta mitään, oli metsittyneellä tontilla. Jos tiedätte jossain hylättyjä kaivoja niin haastan ilmoittamaan niistä tai peittämään ne!

Kamalaa! Kuinka tuollaista voidaan jättää avoimeksi??!! kyllä pitäisi olla entisen omistajan vastuulla sitten joko täyttää vanha kaivo tai lukita se niin ettei sitä auki saa, vaikka tontti hylättäisiinkin.

Tuota kuvaa en oikein ymmärtänyt, ei sitä olis tarvinnut näyttää.

Tosi surullinen juttu :( Kummastuttaa vaan että joku viitsii lähettää kuolleista lemmikeistään kuvan lehteen..Olisi riittänyt pelkkä kaivon reiän kuva ja tarina.. Kummastuttaa muutenkin koko juttu..olikohan joku "avittanut" eläimet kaivoon.. :( Jos näin on niin tuollainen ihminen kuuluisi kyllä hoitoon!

Niin ja piti vielä lisätä että tuon jutun kuvahan oli ns lukijan kuva eli näistä kuvista ja jutuista Iltalehti maksaa jutun antaneelle. Kyllä tuntuu sairaalle että joku "tienaa" noin surullisella asialla..ja tästä ainakin itse rupesin epäilemään että onko joku heittänyt eläimet kaivoon kun vielä pystyy lähettämään tuollaisen kuvankin lehteen :( Toivottavasti olen väärässä..

mä ihmettelen miten muka kaikki kolme olisi tippunut kaivoon? yhen ymmärrän ja ehkä jopa kaksi toistensa perässä juoksevaa koiraa mutta että kissa ja kaksi koiraa juoksee ja tippuu kaivoon. jotenkaan en usko :(
jotenki tuli sellanen olo että joku on avittanut...

mutta siis ei kai ne niin tyhmiä oo että jos kissa tippuu niin molemmat koirat hyppää perässä? kyllä kai se viiminen koira nyt ainakin huomasi että kaks jo tipahtanut sinne.

Yhteistyössä