G: Mitä yllä jouluna?

Mulla oli eilen harmaakuviollinen raakasilkkimekko, mustat paksut sukkahousut ja musta neuletakki. Hopeiset korut

Tänään sama mekko munakoison värisillä sukkiksilla ja neuletakillla asustettuna mustilla koruilla.

Mulla oli eilen anopin luona ja kirkossa ollessa mustat paksut sukkahousut, musta-valkoruudullinen hame ja musta neulepoolo.
Illalla Nanson mekko, ihanan väljä. ;)

Tänään samaa vaatetta, kun jatkettiin matkaa mun vanhemmille.
Nyt illalla kotona pelkät sukkikset ja poolo. :D

[QUOTE="vieras";25297105]Mustat sukkikset ja harmaa ruutuhame,valkoinen paita kera mustan topin,iso mustahelminen kaulakoru hopeanvärisellä sydämellä.[/QUOTE]

Lisään viel että tänään pyjama ja aamutakki.

Eilen miehillä tummat puvut, pojalla valkoinen paita, sammarit (uudet), liivi ja solmio. Tytöllä Burberryn mekko ja mulla Gantin mekko. Tänään miehillä housut ja paita, tytöllä nätti paita ja hame, mulla virttyneet collegehousut ja huppari :).
Huomenna kaikki on taas tällingissä kun mennään kylään.

eilen mustat leggingsit, liilahtavan harmahtava tunikamekko ja harmaa huivi, jalassa harmaat barepawt, tänään bambitunika ja legsut, kotipäivä tänään, eilen oltiin sukuloimassa :)

Oli mulla tumman violetti hamekin päällä, mutta ikävä kyllä kaikissa kuvissa näytän siltä kuin pelkät sukkikset jalas juhlisin :D

Eipä noilla vaatteilla näemmä ollut paljoa väliä kun aika hyvin katosin vauvan ja myöhemmin lahjakasan taakse :)

Aattona sama paita kuin pikkujouluissa, musta tunika jossa jotain hopeakimalletta siellätäällä...
ja leggarit..

Tänään m entiin kotipäivää rennosti collareissa ja topissa.

Eilen ja tänään sama vaatetus noin pääpiirteittäin.

Musta pitkä neuletakki ylipitkillä hihoilla ja hupulla varustettuna ja farkut. Tosin tänään pelkät sukkikset :D
Juhlan kunniaksi jopa vihkisormukset.....
Rintakoruna siskon tekemä lasikoru, jonka nimi on Pinppi. Voitte arvata mitä se esittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25297294:
Eilen ja tänään sama vaatetus noin pääpiirteittäin.

Musta pitkä neuletakki ylipitkillä hihoilla ja hupulla varustettuna ja farkut. Tosin tänään pelkät sukkikset :D
Juhlan kunniaksi jopa vihkisormukset.....
Rintakoruna siskon tekemä lasikoru, jonka nimi on Pinppi. Voitte arvata mitä se esittää :D

korusta kuva kans... :)

Musta paita jossa edessä punaisia nappeja, musta kynähame ja ihonväriset sukkikset ja punaiset pörrösukat oli eilen.

Tänään minulla on sellainen shortsiasu, kokonainen, kokopuku, mikä tämä nyt on :D

Eilen oli päällä koko aamupäivän ja osan päivää vaan yöpaita ja aamutakki :D
Iltapäivällä ennen anoppilaan lähtöä laitoin päälle alusvaatteet, farkut, sukat ja harmaan
tunikan ja kanervanvärisen lyhyen villatakin. Hiukset oli ylhäällä löysällä nutturalla ja
koruina oli suosikki kaulakorut ja miehen joululahjakorvikset, kihla ja vihkisormukset ja pari
hääpäiväsormusta, hopeinen rannekoru ja nominationrannekoru.

Tänään on ollut päällä paksut ja lämpimät lahjasukat, mustat leveälahkeiset trikoohousut
ja musta neule ja alusvaatteet, koruina on kultainen horoskooppiriipus ja kihla ja vihkisormukset.
Hiukset on löysällä ponnarilla. Ollaan kotona miehen kanssa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä