Korvissa asti "kiehuu" helvetin äijä

• Viestiketjun aloittaja potkisin munille jos voisin
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
Mie kans ihmettelen sitä, että voidaan muka tosta vaan heittää toinen omasta kodistaan...
Mutta jos minua oikeasti sapettas dokaaminen jouluna, niin on sen verran hirmuakkaa mussa, että kaataisin ne juomat pitkin pihoja :)

"mimi"
jos normi viikkona noin joka 3ilta..oli arki tai viikonloppu
ja määrät vähintään se 8 tölkkiä per kerta..viikossa ( 7pvä aikana saattaa mennä 30-60 tölkkiä)+paukut välillä

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja täh;25296224:
Kyllä miehen pitää viinaa saada jouluna. Eihän tuo nyt edes paljon ole juonut.
Mies voi mennä kittaamaan ne viinaksensa sitten sinkku boxiinsa, perheen ei ole pakko sietää juoppoa jouluna!
Multa tommonen äijä sais kengän kuvan persuuksiinsa!

"vieras"
[QUOTE="vieras";25296547]Mies voi mennä kittaamaan ne viinaksensa sitten sinkku boxiinsa, perheen ei ole pakko sietää juoppoa jouluna!
Multa tommonen äijä sais kengän kuvan persuuksiinsa![/QUOTE]Ei saisi koska et sinäkään varmaan oikeasti noin typerä ole. Ne on vähissä ne miehet jotka tyytyvät siihen palstaämmästandardin mukaiseen yhteen kaljaan kerran vuodessa juhannusaattona.

Minusta joulu on lasten juhla. Samoin kuin heidän syntymäpäivänsä.Enkä soisi että yksikään aikuinen on siellä virtahepona sössöttämässä sohvan nurkassa.
Minä en halua humalaisia aikuisia lasteni lähettyville muutenkaan. Meillä otetaan kyllä saunaolut, eilen otettiin (ei kaikki, mutta osa porukasta) konjakit jne, mutta kännissä ei kukaan ole jos lapsia on paikalla.

En haluaisi lasteni koskaan näkevän isäänsä tai minua humalassa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25296561]Ei saisi koska et sinäkään varmaan oikeasti noin typerä ole. Ne on vähissä ne miehet jotka tyytyvät siihen palstaämmästandardin mukaiseen yhteen kaljaan kerran vuodessa juhannusaattona.[/QUOTE]

Kyllä muuten sais kenkää!!! Mullapa onkin oikea kultakimpale, absolutisti mies... :D
Minä kirjoitinkin JOS mulla olis tollanen viinanläträäjä miehenä, oi niitä ihania viikonloppuja. juhannuksia ym juhlia ollaan aina molemmat selvinpäin kantsis muuten sunkin kokeilla joskus? :D

Lunatic
[QUOTE="vieras";25296615]Kyllä muuten sais kenkää!!! Mullapa onkin oikea kultakimpale, absolutisti mies... :D
Minä kirjoitinkin JOS mulla olis tollanen viinanläträäjä miehenä, oi niitä ihania viikonloppuja. juhannuksia ym juhlia ollaan aina molemmat selvinpäin kantsis muuten sunkin kokeilla joskus? :D[/QUOTE]

Varmaan yhtä hauska kuin vanhasen matti tai hitleri.

Minä en halua humalaisia aikuisia lasteni lähettyville muutenkaan. Meillä otetaan kyllä saunaolut, eilen otettiin (ei kaikki, mutta osa porukasta) konjakit jne, mutta kännissä ei kukaan ole jos lapsia on paikalla.

En haluaisi lasteni koskaan näkevän isäänsä tai minua humalassa.

en itse juo lasten nähden yhtä siideriä enempää eikä lasten isäkään.
Jurrissa meille on kenenkään turha tulla heilumaan,mutta kyllä spugen kanssa anna lasten sporassa jutella tai kännisen naapurin hississä jos ne hyväntuulisesti läppää heille heittää.

Zika
[QUOTE="vieras";25296561]Ei saisi koska et sinäkään varmaan oikeasti noin typerä ole. Ne on vähissä ne miehet jotka tyytyvät siihen palstaämmästandardin mukaiseen yhteen kaljaan kerran vuodessa juhannusaattona.[/QUOTE]

Tuntuuko pahalta ajatella että viina ei olekaan kaikkien miesten elämän tarkoitus, vaikka sun oliskin?

Järki hoi, älä jätä!
  • Tykkää
Reactions: Ä92
"vieras"
meillä mies otti eilen ja tänään puoli pulloa viiniä, on mukavan rento. Ja varmaan pari pientä olusta vielä ottaa. Ja ei ole haitaksi tai harmiksi minulle tai lapsille, päinvastoin.

en itse juo lasten nähden yhtä siideriä enempää eikä lasten isäkään.
Jurrissa meille on kenenkään turha tulla heilumaan,mutta kyllä spugen kanssa anna lasten sporassa jutella tai kännisen naapurin hississä jos ne hyväntuulisesti läppää heille heittää.
Juuh, en mäkään kiellä lapsia juttelemasta esim. jossain ruotsinlaivalla hyväntuulisen humalaisen kanssa :). Läheisen ostarin vakionaamoihin kuuluvat spuget välillä meille juttelee ja jutellaan toki takaisin. Joinpa kesällä bissenkin heidän kanssaan kun kerran kohteliaasti tarjosivat.

Mutta meille kotiin ei tule humalaisia hillumaan jos lapset on paikalla, enkä halua itse olla humalassa lasteni läsnäollessa (eikä halua miehenikään). Pari kolme siideriä voisin ottaa mutten enempää.

"nadja"
joku jo väitti ettei alkoholismi ole sairaus,kyllä muuten on!!! Ota selvää!!
Ja ei nyt ukkoa jättää tarvii, kovan puhuttelun pitäisin!!! Ei todellakaan kivasti tehty!

Yhteistyössä