H
Haloo
Vieras
Kasvattajalla on myös milloin tahansa oikeus ottaa pentu pois. Sun tulee huolehtia siitä erityisen hyvin. Et päätä pennusta yksin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kuuluu laskea kasvattaja silloin kun se haluaa tulla. Meillä 3 pentua otettu niin että jokainen on sen jälkeen oma kun on astutettu jokainen 2 kertaa. Koiran omistus siirtyy sen jälkeen meille. Koirat on sijoitus pentuja ja kasvattaja myös määrää mihin näyttelyihin viedään. Jokaiselle koiralle saatava tietty määrä palkintoja ennen astutusta.
Höpö höpö. Ei tarvi päästää kasvattajaa katsomaan muulloin kuin astutukseen aikaan.
Etenkään kun sopimuksessa ei lukenut niin. Mitään velvollisuutta ap:n kuunnella kasvattajan uhkailuja ja määräilyjä. soittaisin poliisille joe ei lakkaa.
kysyköön kennelliitolta. Kasvattajalla oikeus mennä. Jos ei laske kasvattaja saa mennä poliisin kanssa. Toivottavasti kasvattaja ottaa pennun ap:lta pois. Ja luulen että ottaakin.
Höpö höpö. Ei tarvi päästää kasvattajaa katsomaan muulloin kuin astutukseen aikaan.
Etenkään kun sopimuksessa ei lukenut niin. Mitään velvollisuutta ap:n kuunnella kasvattajan uhkailuja ja määräilyjä. soittaisin poliisille joe ei lakkaa.
sitä paitsi pentu ei ole yksin ap:n. Se on myös kasvattajan ja kyl mä kasvattajana kävisin joka päivä. Jos ap ei noudata sääntöjä niin toivon että menettää pennun. Ottajia sijoitus koirille on
eli jokainen sijoituskoiran haltija sitoutuu olemaan 24/7 kasvattajan käytettävissä. Eli lomareissut ja muut perutaan jos kasvattaja haluaa tulla kattomaan koiraa JUURI NYT eikä vasta reissun jälkeen??
Siis kasvattajalla on oikeus nähdä sijoituskoiraansa ja valvoa tämän hoitoa ja kasvattamista mutta ei se nyt sitä tarkoita että kasvattaja voi mielivaltaisesti määräillä sijoituskoiran perhetta että koska niiden tulee olla kotona ja koska ei, lukuunottamatta sitä hetkeä kun koiraa käytetään astutukseen.
kyllä näin on. Pennun voi viedä kasvattajalle loman ajaksi. Mitä helvettiä ostaa sijoitus koira jos kerta ei sääntöjä pysty noudattamaan. Pennun voi antaa pois ja ostaa toinen pentu ilman sijoitussopimusta. Ap kuule. Sulla tulee olemaan vaikeuksia.
Mä en oo ap mutta en oo ikinä kuullu kasvattajasta joka haluais nähdä kasvattiaan joka päivä kuten sä kirjoitit, enkä myöskään sellaisesta kasvattajasta jonka pitää päästä katsomaan pentua juuri jonain tiettynä päivänä eikä voi sopia päivää joka sopii myös pennun haltijalle. Taidat olla valekasvattaja![]()
kerro mitä rotua kasvatat, sunlaiselta en halua ikinä ottaa sijoituskoiraa.
et tiedä mikä on sijoituskoira. Et näköjään. En kasvata vaan tarjosin kodin kolmelle sijoituskoiralle jotka ovat minun heti kun yksi onnistunut astutus on helmikuussa ollut. Koira menee synnyttämään kasvattajalle ja saan koiran omaksi kun pennut maailmalla. Vain yhtä pentuetta vaille koira on oma. En kasvata itse. On teillä vähän tietoa mikä on sijoituskoira. Meillä kasvattajan kanssa erinomaiset välit. Näemme miltei päivittäin ja tänään kuulen suunnitelman viimeistä pentuetta varten.
Sinulla on oikeus lomamatkaasi. Juttele kasvattajan kanssa ja sovitte toisen ajankohdan vierailulle. Johan tuo menee ihan hulluksi.
Koirankasvattajat osaa olla tosi sekopäisiä ja niitä on NIIN moneen junaan ja osa on todella, todella, todella, todella sekaisin niistä koirista ja luulen, että vlillä jostakin muustakin. Näin 31v kokemuksella!!! Ja kaikessa mahdollisessa koiratoiminnassa mukana olleena. itse EN IKINÄ osta koiraa kuin ihan ihan omaksi, ilman mitään ehtoja.
No se riippuu mitä sopimuksessa lukee. yleensä laitetaan joku yläikäraja eli kun koira täyttää vuotta x niin astutusoikeus raukeaa ellei kasvattaja oo käyttäny sitä siihen mennessä. Jos siinä sopimuksessa ei lue mitään ikärajoja niin periaatteessa se astutusoikeus on kasvattajalla vaikka sitte koko koiran eliniän niin kauan kunnes on käyttäny ne 3 kertaansa.
haloo!!! Viettekö te aina koiran jonnekin hoitoon kun lähdette kotoa pois? Koira on perheenjäsen ja meillä perheenjäsenet kulkee mukana. Ei tietenkään ulkomaille ( paitsi jos sinne muutettaisiin ) mutta kotimaan matkailussa. En minä ainakaan veisi noin pientä pentua minnekään oman perheen luota!