En ole minäkään. Positiivisia ja mukavia on tullut, mutta ei ilkeitä. OnneksiMinä en oo koskaan saanu ilkeitä yksityisviestejä :saint: saa mulle viestiä nakkailla
No siä ootkii sulonen, se johtuu siitä Oikeesti saatat kyllä olla vaikka minkälainen jääkaapin kokoinen narsisti-sovinisti mutta täällä oot ihan lepposa ilmestys..En ole minäkään. Positiivisia ja mukavia on tullut, mutta ei ilkeitä. Onneksi
Oonko mäki suloinen?Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25292131:No siä ootkii sulonen, se johtuu siitä Oikeesti saatat kyllä olla vaikka minkälainen jääkaapin kokoinen narsisti-sovinisti mutta täällä oot ihan lepposa ilmestys..
Oot muru Hirveen piikikäs aina välillä mutta siilitkin on kertakaikkiaan hellyttäviä :heart:Oonko mäki suloinen?
Ai oon vai :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25292146:Oot muru Hirveen piikikäs aina välillä mutta siilitkin on kertakaikkiaan hellyttäviä :heart:
No joskus pikkusen Et miulle mutta muille pölhöille :xmas:Ai oon vai :xmas:
Juu, onhan se niin että suloisia ja kivoja ei saa haukkua mut rumia ja ilkeitä saa.
Plaah, en jaksa. Minkälainen ihminen oikeasti viettää JOULUAATTOAAN palstalla haukkumassa muita? Tuohon Venakon ketjuun oli taas ilmestynyt vaikka minkälaisia kommentteja meikäläisestä. Huoh.
Jos ihminen on aina asiallinen ja mukava niin sitä ei ole tarvetta haukkua Ja asiallinen ei ole sama kun nuoleskelu. Kärkäs ja vittumainenkin on kaksi eri asiaa. Suorapuheinen ja tyly, nekin on eri asioita.. Ja miä en nyt puhu sinusta, yleensäkkin kaikista jotka valittaa tuosta =)Juu, onhan se niin että suloisia ja kivoja ei saa haukkua mut rumia ja ilkeitä saa.
Plaah, en jaksa. Minkälainen ihminen oikeasti viettää JOULUAATTOAAN palstalla haukkumassa muita? Tuohon Venakon ketjuun oli taas ilmestynyt vaikka minkälaisia kommentteja meikäläisestä. Huoh.