Huomenta! Mitäs tänään ohjelmassa?

Töissä pitäis olla 12 asti.. sitten kotia.. sieltä suuntaan Myllyyn viime hetken joululahjat hakeen miehen siskolle ja appivanhemmille sekä mun äidille.. sitten kauppaan hakeen hieman ruokaa lisää.. :) loppuillan taidan nukkua tai tuijottaa telkkaria.. mukavasti alkoi vettäkin sataa, että varmasti rapistuu pienetkin joulufiilikset tässä.. noh, onneks on keskiviikkoon asti lomaan niin saa sitten vaan olla 4 seinän sisällä ja nauttia olosta.. rentoutua.. jos onnistuu kun kämppä täynnä sukulaisia pohjoisesta..
mutta siinäpä se tämä päivä :D JEEJEE!

"vieras"
Nyt olen töissä, töistä kotia kohti neljän-viiden maissa (kun saa hommat tehtyä), matkalla kaupasta viimeiset joulujutut, sitten kotiin, siivous, illalla sauna ja lahjojen paketointia :)

Ajattelin töiden jälkeen mennä vähän shoppailemaan kun ei ole muuta tekemistä. Sitten haen pojan isovanhempien luota kun on ollut siellä auttamassa joulukoristeluissa ja saunomassa. Illan vietän mieheni kanssa kun lapsi menee nukkumaan ajoissa, ei nimittäin nuku päiväunia tänään. :)

"Cassie"
Mulla on tekemisen keksiminen joulua kärsimättömästi odottavalle kuusivuotiaalle - poistin videon katseluiden aikarajan jotta päivä jotenkin edes kuluu. Siivoaminen jonka olen jo aloittanut, kun mies tulee töistä, joulusafkaostoksille kauppaan. Kuusen koristelu, kinkun paisto ja kenties glögin keittäminen. Lahjat on onneksi paketoitu ja odottavat partsilla piilossa. Pitää vielä jotenkin muiluttaa ne autoon tyttären näkemättä jotta päästään kunnialla isäni luokse huomenna lastenkirkkoon, syömään ja lahjojenjakoon =)

Ja mäkin meinaan nukahtaa pystyyn... ja kahvimaito loppui :DDD Juotaneen mustana. Hyvää aatonaattoa kaikille mammoille <3

"Cassie"
Kaikki valmista täälläkin :) Meillä ei ole paikat tiptop mutta näinköhän sillä on väliä, kunhan olkkari ja keittiö on ookoo =D Ja mä olen IIIIIHAN puhkipahki... ja pitäis vielä lähteä jouluruuhkaan. Oi anna mun kaikki kestää =D

[QUOTE="Cassie";25286372]Kaikki valmista täälläkin :) Meillä ei ole paikat tiptop mutta näinköhän sillä on väliä, kunhan olkkari ja keittiö on ookoo =D Ja mä olen IIIIIHAN puhkipahki... ja pitäis vielä lähteä jouluruuhkaan. Oi anna mun kaikki kestää =D[/QUOTE]

Mullakin nyt kaikki valmista :) keittiö on hieman vaiheessa, mut viimeistelen sen myöhemmin kun ollaan piparit tehty :p

"vieras"
Siivousta (pinnat), kuusen koristelua (lapset hoitaa), porkkanalaatikko ja rosolli, piparit lasten kanssa, maustekakku. Lahjat kaikki pakettiin, osa pitää vielä viedä saajilleen (3 kohdetta). Ruokakaupasta täydennöstä hakea.

Onneksi ei tule vieraita, voi ottaa suht rauhallisesti eikä pieni sekasotku haittaa.

Ensi yönä mies hoitaa kinkun ja lahjat laitetaan kuusen alle. Aamulla riisipuuro. Pyhien mittaan tehdään torttuja sitä mukaa kuin syödään.

Mä tuossa jo keräilin lelut lattioilta ja siivosin keittiön, rapian tunnin päästä mennää käymää junnun kanssa lekurissa, samalla reissulla poiketaan kaupasta hakee vielä leipää ja sit vois kaivaa imurin kaapista..Eipä meillä mitää sen kummempaa tässä ole.. :)

"minttu"
Aamulla kävin hikijumpassa. Sieltä lähdin kaupoille ja ostin vielä kaksi joululahjaa. Sen jälkeen menin Prisman ryysikseen ja kannoin sieltä selkä vääränä ruokaa, vaikka huomenna mennäänkin valmiiseen pöytään. Nyt laitoin itselleni lounasta.

Sen jälkeen imuroin ja pesen lattiat. Pyykit pyörii koneessa.

Illalla leivon pähkinä-suklaa-paloja, sytytän kynttilät ja otan rauhallisesti.

IhanaValo
Puuh, kahelta pääsin työharjottelusta, sit tein ruuan ja syötiin..mies imuroi ja miun pitäs siivota kans+paistaa piparit ja tortut mutku ei millään jaksas. Kipeekskin oon tulossa kai, kurkkuun koskee ja väsyttää, päätä yrittää alkaa särkemään.Plääh.

plm
Olin aamupäivän töissä ja lähdettiin hyvälle lounaalle työporukalla. Sitten viime hetken ruokaostokset ja nyt kotona glögimuki kädessä kuuntelen kun pesukone pesee viimeiset pyykit. Muuten kaikki on hoidettu.

Yhteistyössä