Vakuutusyhtiö aikookin korjauttaa kolaroidun auton!

• Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti
ja vaikka sanot autokaupassa, että tämä auto on kolaroitu ja korjattu ja myyt sen kaupalle, niin luuletteko te todella, että autokauppias kertoo sen asiakkaalle :D Ei todellakaan.

Eli olit sitten itse miten rehellinen tahansa niin autokauppias ei ole!

ja vaikka sanot autokaupassa, että tämä auto on kolaroitu ja korjattu ja myyt sen kaupalle, niin luuletteko te todella, että autokauppias kertoo sen asiakkaalle :D Ei todellakaan.

Eli olit sitten itse miten rehellinen tahansa niin autokauppias ei ole!
Minä kyllä kysyisin asiakkaana jokaisen käytetyn auton kohdalla vakiokysymyksenä, että onko tämä ollut kolarissa ja jos on, niin millaisessa. Jos valehdellaan, niin moraalitonta on kyllä.

kokenut autokauppias ei välttämättä päin naamaa valehtele että ei ole kolaroitu, hän luultavasti sanoo ettei tiedä
Mites autoista noin yleensä saakaan tietoa, en ole käytettyä ostanut aikoihin? Siis voiko jonkun kiinnostavan autoyksilön vaiheista saada tietoa vakuutusyhtiön tai trafin kautta tai jostain tietoa näissä merkeissä? Vaikka maksaen?

"vieras"
[QUOTE="a p";25271911]Tuontiauto kaasumallia isolla tankilla. Ei sen erikoisempi, taloudellinen peli ja mukava ajaa, mutta Suomessa ei ole yhtään vastaavaa myynnissä eikä varmaan montaa kappaletta muutenkaan.[/QUOTE]

Kanattaako nyt täällä huudella että noin harvinainen yksilö on kolaroitu.. tietääko sun mies että laitat tuollaista julkiselle foorumille?

"a p"
[QUOTE="vieras";25273492]Kanattaako nyt täällä huudella että noin harvinainen yksilö on kolaroitu.. tietääko sun mies että laitat tuollaista julkiselle foorumille?[/QUOTE]

Mitä ihmettä te taas höpisette??? Autoasiat on meidän perheessä mun hallussa ja nimissä, ja olen sen ite valinnut ja käynyt koeajamassa. Ei oo mun miehen asia :D :D :D

Nyt olen tyytyväinen, juttelin huollon kanssa ja sen saa kuulemma ostohetkeä paremmassa kunnossa takasin kun on kaikki turvalaitteet kunnossa, eikä ole runko vaurioitunut (mittailivat) joten odottelen nyt kärsimättömänä koska pääsen taas ajelemaan kotimaisella polttoaineella kulkevalla taloudellisella menopelilläni. Tuleepahan tuettua paikallista työllisyyttäkin kun korjaamolle tuli parin viikon jobi.

[QUOTE="a p";25278395]Mitä ihmettä te taas höpisette??? Autoasiat on meidän perheessä mun hallussa ja nimissä, ja olen sen ite valinnut ja käynyt koeajamassa. Ei oo mun miehen asia :D :D :D

Nyt olen tyytyväinen, juttelin huollon kanssa ja sen saa kuulemma ostohetkeä paremmassa kunnossa takasin kun on kaikki turvalaitteet kunnossa, eikä ole runko vaurioitunut (mittailivat) joten odottelen nyt kärsimättömänä koska pääsen taas ajelemaan kotimaisella polttoaineella kulkevalla taloudellisella menopelilläni. Tuleepahan tuettua paikallista työllisyyttäkin kun korjaamolle tuli parin viikon jobi.[/QUOTE]

mistä kaasuautoon saa kotimaista polttoainetta?

Yhteistyössä