Mulla oli neuvolassa pulssi 123:O hui, sitten vielä jotain leukosyytejä, mikä ne on? Onko toi pulssi hirveä vai?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Varmaankin mahdotonta. Mutta koita olla panikoimatta :). Tuskin se mitään kauhean vakavaa on. Niin olen ainakin käsittänyt, siitä mitä tänne olet kirjoittanut. :hug:

Siis tarkoitan mitä terveydenhoitajat jne on sanoneet. Eivätkö he sanoneet että ei sinänsä ole syytä huoleen.
 
Venakko Milanna
Varmaankin mahdotonta. Mutta koita olla panikoimatta :). Tuskin se mitään kauhean vakavaa on. Niin olen ainakin käsittänyt, siitä mitä tänne olet kirjoittanut. :hug:

Siis tarkoitan mitä terveydenhoitajat jne on sanoneet. Eivätkö he sanoneet että ei sinänsä ole syytä huoleen.
no heidän mielestä ei ole vakava yhtään, minusta on:/, kun en oikein ymmärrä mitä mulla on
 
Venakko Milanna
no heidän mielestä ei ole vakava yhtään, minusta on:/, kun en oikein ymmärrä mitä mulla on
nii tai lisään, että yhden lääkärin mielestä ainakin hoitamattomana se voi olla varallista, jos hoidetaan ei enää riskiä, mutta muut lääkärit siitä mieltä, kun synnytän niin se menee pois itsestään, eikä enää voi tulla, jotkut sano raskaus sen teki, jotkut ikä ja raskaus, jotkut että se on pelkästään epäily, en tie mitä ajatella, mutta lääkärit pilasivat raskauden kun otivat sen papan
 
nii tai lisään, että yhden lääkärin mielestä ainakin hoitamattomana se voi olla varallista, jos hoidetaan ei enää riskiä, mutta muut lääkärit siitä mieltä, kun synnytän niin se menee pois itsestään, eikä enää voi tulla, jotkut sano raskaus sen teki, jotkut ikä ja raskaus, jotkut että se on pelkästään epäily, en tie mitä ajatella, mutta lääkärit pilasivat raskauden kun otivat sen papan
Nyt lopetat sitten pelkäämisen ja yrität nauttia loppu raskaudesta. Synnytyksen jälkeen asia varmasti hoidetaan. Jos siihen on tarvetta. :hug:
 
Venakko Milanna
Nyt lopetat sitten pelkäämisen ja yrität nauttia loppu raskaudesta. Synnytyksen jälkeen asia varmasti hoidetaan. Jos siihen on tarvetta. :hug:
no ainakin mitä he nyt uulevat se on ihimenevä, eli en tarvi hoitoa, muuten olisin jo saanut, haluan vaan tietä kellä oli sama ja onko kans poistunut, onko raskaus ja nuori ikä aiheuttanut sen oikeasti.....: /
 
"vieras"
Ei millään pahalla , mutta vaikutat jotenkin masentuneelta/stressaantunelta. Noita , kun sun juttujasi lukee niin alkaa vaikuttamaan ja näköjään shoppaileminen / rahaa on paljon niin tekee sinut onnelliseksi, mutta sisimmältäsi kuullostat masentuneelta/stressaantuneelta.
 
Venakko Milanna
Mut hei, sähän joskus kerroit siskosi olevan lääkäri, muistanko väärin?
Kysy häneltä nyt ammatti-ihmisen mielipidettä noihin asioihin, kun siskosi on täällä kerran visiitilläkin :)
kysyin, ei se hänestä oo yhtään vakava, meillä kuulema kaikilla ne tapahtu ja jos olisimme käyeet papassa kerran puolessa vuodessa niin meillä kaikilla olisi tulleet esille solumuutoksia jotka tulee ja menee.... mut en luota hänelle kun hän ei oo sen alan asiantuntija:D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25269293]Ei millään pahalla , mutta vaikutat jotenkin masentuneelta/stressaantunelta. Noita , kun sun juttujasi lukee niin alkaa vaikuttamaan ja näköjään shoppaileminen / rahaa on paljon niin tekee sinut onnelliseksi, mutta sisimmältäsi kuullostat masentuneelta/stressaantuneelta.[/QUOTE]

en ole ainakaan masentunut, mutta huolia kannan tästä asiasta, joskun enemmän ja joskus vähemmän....

jaaaa... sillä perustella mä olin koko elämän aikana masentunut, kun koko elämää rakastanut shoppailua
 

Yhteistyössä