Mulla oli neuvolassa pulssi 123:O hui, sitten vielä jotain leukosyytejä, mikä ne on? Onko toi pulssi hirveä vai?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Papa otetaan alkuraskaudessa, jos edellisestä papasta on yli vuosi aikaa. Sen takia näin, että raskauden aikainen "hormonitulva" voi kiihdyttää tiettyä solumuutoksia, kuten syövän esiasteita.

Kondylooma ei tartu äidistä lapseen. Herpes voi tarttua, kuten myös streptokokki.

Valkosolut eli leukosyytit viittaavaat infektioon tai ovat merkki epäpuhtaasta näytteestä. Ne eivät nouse raskausmyrkytyksessä vaan silloin ovat koholla proteiinit.

Pikkusen nyt meinaa mennä asiat sekaisin eräillä....
 
Tää nyt ei liity sinuun Milanna, enkä vihjaile sinusta nyt mitään, mut mulla on eräs ystävä, fyysisesti sairas, sairaus ei parane, on etenevä, mut mun ystävällä etenee hyvin hitaasti ja on pysynyt suht hyvässä kunnossa vielä.

Tämä ystäväni on himoshoppailija, ostaa, ostaa, ostaa ja ostaa...aina pitäis olla menossa reissuun ja shoppailemaan. Ja jos viikkoon ei pääse, alkaa vointi, henkinen vointi heiketä, tulee fyysisiä kipuja, äreyttä, levottomuutta.

Pari kertaa olen hänen kanssaan puhunut asiasta, ja hän suoraan on sanonut, että shoppailu, ostelu tuo hetken helpotusta ja unohdusta karuun todellisuuteen ja masiskseen.
Eli näinkin voi ihan oikeasti joillain olla, joten siks sulle varmaan tuosta ostelusta ja shoppailusta kuittaillaan.

Ja siis, en mitenkään tarkoita, että nämä liittyisi sinuun :D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25269359]Papa otetaan alkuraskaudessa, jos edellisestä papasta on yli vuosi aikaa. Sen takia näin, että raskauden aikainen "hormonitulva" voi kiihdyttää tiettyä solumuutoksia, kuten syövän esiasteita.

Kondylooma ei tartu äidistä lapseen. Herpes voi tarttua, kuten myös streptokokki.

Valkosolut eli leukosyytit viittaavaat infektioon tai ovat merkki epäpuhtaasta näytteestä. Ne eivät nouse raskausmyrkytyksessä vaan silloin ovat koholla proteiinit.

Pikkusen nyt meinaa mennä asiat sekaisin eräillä....[/QUOTE]

Eli hormoonit voivat tehdä solumuutoksia? Onko totta ettei yleensä tarvi hoitoa raskauden jälkeen? Eli ne poistu itsestään. Kysyn vielä, kun monet lääkärit siitä mieltä jos ne kerran tulee raskauden aikana ei enää riskiä oo että ne tulee uudestaan? Monet taas sano eri tavalla, että voi mutta riski on hirveän pieni?
 
Venakko Milanna
Tää nyt ei liity sinuun Milanna, enkä vihjaile sinusta nyt mitään, mut mulla on eräs ystävä, fyysisesti sairas, sairaus ei parane, on etenevä, mut mun ystävällä etenee hyvin hitaasti ja on pysynyt suht hyvässä kunnossa vielä.

Tämä ystäväni on himoshoppailija, ostaa, ostaa, ostaa ja ostaa...aina pitäis olla menossa reissuun ja shoppailemaan. Ja jos viikkoon ei pääse, alkaa vointi, henkinen vointi heiketä, tulee fyysisiä kipuja, äreyttä, levottomuutta.

Pari kertaa olen hänen kanssaan puhunut asiasta, ja hän suoraan on sanonut, että shoppailu, ostelu tuo hetken helpotusta ja unohdusta karuun todellisuuteen ja masiskseen.
Eli näinkin voi ihan oikeasti joillain olla, joten siks sulle varmaan tuosta ostelusta ja shoppailusta kuittaillaan.

Ja siis, en mitenkään tarkoita, että nämä liittyisi sinuun :D
Kyllä uskon että se tuo jonkin verran hyvää mieltä tai murheita voi unohda, mutta mulla päinvastoin jos stressaa hirveästi joku asia, mä en voi mennä mihinkään, eikä mua tavara kiinnosta enää
 
"sipsi"
Itselleen ei kukaan voi mitään - paitsi itse :) Entäs jos aivan oikeasti alkaisit vaikka joogata, aina stressin tullessa tekisit hengitysharjoituksia :) Minä olin ennen pakkostressaaja, ja onnistuneesti opettelin moisesta pois. On paljon helpompaa kaikille, ja itselle varsinkin...
 
Venakko Milanna
[QUOTE="sipsi";25269525]Itselleen ei kukaan voi mitään - paitsi itse :) Entäs jos aivan oikeasti alkaisit vaikka joogata, aina stressin tullessa tekisit hengitysharjoituksia :) Minä olin ennen pakkostressaaja, ja onnistuneesti opettelin moisesta pois. On paljon helpompaa kaikille, ja itselle varsinkin...[/QUOTE]
miten oot oopinut, kun mä aina stressaan joka asiasta....

kerro mielipide, stressaanko mä turhasta asiasta sun mielestä, ainakin yks lääkäri sanoi että teen kärpäsestä norsu, mut musta tuntu mun stressi aihe on todellinen, vaikka en ihan kokoaika stressaan, muttä välillä ajatuksia on huhuh
 
"sipsi"
miten oot oopinut, kun mä aina stressaan joka asiasta....

kerro mielipide, stressaanko mä turhasta asiasta sun mielestä, ainakin yks lääkäri sanoi että teen kärpäsestä norsu, mut musta tuntu mun stressi aihe on todellinen, vaikka en ihan kokoaika stressaan, muttä välillä ajatuksia on huhuh
Olen opetellut "hätätunteen" tullessa keinon, jolla rauhoitan itseni. Hätää on iän myötä kylläkin vaan entistä vähemmän, vaikka vaivoja on ihan oikeasti enemmän kuin silloin nuorempana hätäillessä: verenpainevaivaa, kilpirauhanen oikkuaa, selkä mäsä, polvessa ja oikean käden sormissa nivelrikkoa, uniongelmia ym. - loputon lista :)

Kyllä teet mielestäni nyt stressaamalla itsellesi eniten kiusaa, kun lääkäritkin sanoneet, että turhaan hätäilet. Ihan oikeasti yritä nauttia raskaudesta, se on lyhyt ainutkertainen aika elämästä kuitenkin, ihan oikeasti :)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="sipsi";25269686]Olen opetellut "hätätunteen" tullessa keinon, jolla rauhoitan itseni. Hätää on iän myötä kylläkin vaan entistä vähemmän, vaikka vaivoja on ihan oikeasti enemmän kuin silloin nuorempana hätäillessä: verenpainevaivaa, kilpirauhanen oikkuaa, selkä mäsä, polvessa ja oikean käden sormissa nivelrikkoa, uniongelmia ym. - loputon lista :)

Kyllä teet mielestäni nyt stressaamalla itsellesi eniten kiusaa, kun lääkäritkin sanoneet, että turhaan hätäilet. Ihan oikeasti yritä nauttia raskaudesta, se on lyhyt ainutkertainen aika elämästä kuitenkin, ihan oikeasti :)[/QUOTE]

en vaan aina osa:D

tuntu tämä juttu pilasi raskauden
 

Yhteistyössä