Mulla oli neuvolassa pulssi 123:O hui, sitten vielä jotain leukosyytejä, mikä ne on? Onko toi pulssi hirveä vai?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
sitten se taas puhui mun solumuutosksista kun kuuli että olen huolissaan. Onko muuten totta että nuorus voi aiheuttaa väärä hälytys, että tulee solumuutokset alapähään ja menee? Myös raskaus se tekee, siks raskauden aikana ei mielellään tehään papa:O? Taas jotain uutta lääkär kertoi, huoh. Kokos raskaus on kuin helvetti, kun aina jotain tuntu:rolleyes:
 
"vieras"
Juu, ihan kuoleman kielissä olet, pulssihan on ihan stabiili asia, eihän se koskaan eikä mistään syystä nouse eikä laske....

Leukosyytit on valkosoluja, virtsassa ilmeisesti (?)- Joko huonosti annettu (epäpuhdas) näyte tai virtsatulehdus.

Miksi sä taas täällä noita alapää asioita kelaat? Et koskaan uskonut kun sanottiin että unohda koko juttu ja käy säännöllisesti papassa. Sitten tuli yksi lääkäri joka sai sut rauhoittumaan kun sanoi sulle sellaisia tietoja joista pidit ja nyt TAAS aloitat saman kyselyn- MIKSÌ?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25266943]Juu, ihan kuoleman kielissä olet, pulssihan on ihan stabiili asia, eihän se koskaan eikä mistään syystä nouse eikä laske....

Leukosyytit on valkosoluja, virtsassa ilmeisesti (?)- Joko huonosti annettu (epäpuhdas) näyte tai virtsatulehdus.

Miksi sä taas täällä noita alapää asioita kelaat? Et koskaan uskonut kun sanottiin että unohda koko juttu ja käy säännöllisesti papassa. Sitten tuli yksi lääkäri joka sai sut rauhoittumaan kun sanoi sulle sellaisia tietoja joista pidit ja nyt TAAS aloitat saman kyselyn- MIKSÌ?[/QUOTE]

No kun taas lääkäri ihan itse alkoi puhumaan, väkisin se mielessä jää.

Mua vaan kiinnosta kellä kans oli sama asia, että ne tuli ja synnytyksen jälkeen ne meni pois, eli ne muutokset? Tuntu kun olen ainoa.... Mutta lääkärit sano että se on kovin yleistä
 
Venakko Milanna
leukosyytit jos on paljon pissassa koholla niin voi olla pissatulehdus. Pulssista en tiiä,mut papaa ei oteta raskausaikana :) paljon sulla on viikkoja?
ja mulla otettiin se papa, prkle prkle prkle ja pilasivat koko raskauden sen takia, kun jotain muutoksia siellä on, joka kuulema lähtee yleensä itsestään pois tai mun tapauksessa se voi olla 100% että ne menee pois, kun se on vaan jotain epäily, tai en tie, mulle joka lääkäri sano ihan eri juttu. Ainakin hoitoa en tarvi siihen
 
"viiru"
ja mulla otettiin se papa, prkle prkle prkle ja pilasivat koko raskauden sen takia, kun jotain muutoksia siellä on, joka kuulema lähtee yleensä itsestään pois tai mun tapauksessa se voi olla 100% että ne menee pois, kun se on vaan jotain epäily, tai en tie, mulle joka lääkäri sano ihan eri juttu. Ainakin hoitoa en tarvi siihen
No voihan :/ koita olla stressaamatta! :) mä yritin että multa ois otettu sektion kanssa samaan aikaan papa mutta ei suostunut ottamaan :D Paljon sulla on viikkoja? Mulla oli kummassakin raskaudessa paljon pissatulehduksia.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25267190:
no papa nyt otetaan ainakin silloin, jo epäillään että synnyttäjällä on joku juttu, joka voi tarttua synnytyksessä vauvaan. kuten kuulema esim. kondylooma voi
ahaa, se on jotai uutta mulle, kun mulla joka raskaus oli otettu toi papa
 

Yhteistyössä