meneekö tieto neuvolaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fgff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fgff

Vieras
varasin raskauden keskeytykseen lääkäriajat, sain 2kpl aikoja. Nyt tulinkin toisiin ajatuksiin enkä perunut ekaa aikaa ja se meni jo. Onko tieto mennyt neuvolaan vai voinko marssia sinne omalla ajallani..vai onkohan ne peruuttanut neuvolasta ajan eli näkeekö koneelta et oon hakenut raskaudenkeskeytystä

enkä ole hakenut papereita vaan vasta soitin ja varasin aborttiaikoja..missään en ole käynyt enkä mitään haklenut..äsken soitin terveyskeskuslekurille niin siellä näky ainakin..

mitähän ne neuvolassa aattelee, hävettää:(( sori..halusin tehdä abortin ja en halunnutkaan onko aikani vielä voimassa?`vaikutan varmaan tosi kypsältä vaikka lapsia on ennestään

mitähän ne neuvolassa aattelee, hävettää:(( sori..halusin tehdä abortin ja en halunnutkaan onko aikani vielä voimassa?`vaikutan varmaan tosi kypsältä vaikka lapsia on ennestään

No ei sun nyt ainakaan hävetä tarvitse, iloinen asiahan se on, että päätit pitää lapsen. Yleensä varattuja aikoja ei peruta tuollaisen takia, ne pitää itse perua. Mutta voithan vaikka soittaa, että koska se sinun aikasi olikaan, kun olet "unohtanut".

ei mitään hävettävää, et takuulla ole ensimmäinen. Minua muuten inhottaa tuo sunnieen kuva syntymättömästä lapsesta, jotenkin tosi kornia ettei edes kohdussa saa rauhaa, vaan joutuu jo kasvojaan esittelemään.

[QUOTE="vieras";25263849]ei mitään hävettävää, et takuulla ole ensimmäinen. Minua muuten inhottaa tuo sunnieen kuva syntymättömästä lapsesta, jotenkin tosi kornia ettei edes kohdussa saa rauhaa, vaan joutuu jo kasvojaan esittelemään.[/QUOTE]

Et voi olla tosissas ton kuvamielipiteesi kanssa. Jestas.

Tarvitsiko "vieras" tahallaan loukata Sunnieeta, joskus vois oppia käyttäytymään ja pitää jotkut asiat pään sisällä. Paras neuvo oikeasti on mummoltani ollut, että jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, pidä suu kiinni.
Pätee mielestäni myös netissä ja anonyymisti. Nyt en toteuttanut sitä itse mutta alkoi suututtamaan toisen puolesta liikaa.

[QUOTE="vieras";25263849]ei mitään hävettävää, et takuulla ole ensimmäinen. Minua muuten inhottaa tuo sunnieen kuva syntymättömästä lapsesta, jotenkin tosi kornia ettei edes kohdussa saa rauhaa, vaan joutuu jo kasvojaan esittelemään.[/QUOTE]

Mä en taas tätä ymmärrä..Eihän Sunniee sitä kuvaa ole ottanut vaan kätilö samalla kun on tarkastanut rakenteita..Vai eikö sun mielestä ultrasta saa ottaa mitään muistoa?