Tuleeko muille mieleen isä-poika -suhde Haaviston ja Antonio Floresin suhteesta?

Jos ei aina, niin edes joskus...kerran elämässä...oman rakkaan monivuotisen seurustelukumppanin, tulevan puolison ja lasten isän kanssa (miten ne lapset muuten tehdään, jos ei ole laisinkaan seksiä?).

Joo, ei ole pakko jos ei halua. Mutta et kai oikeasti kuvittele että ns. terveen seksuaalisen vietin omistavien ihmisten elämä pyörisi sen ympärillä, että aina pitäisi päästä makaamaan muiden ihmisten kanssa? :D
Ei varmasti kaikilla pyörikään, mutta osalla tuntuu näin olevan.
 
"Manttu"
Ei olekaan tervettä ihmisten mielestä, joiden elämä pyörii sen ympärillä, että aina pitää päästä makaamaan muiden ihmisten kanssa.
Kyllä huomaa, että sulla ei ole mitään käsitystä seksistä ja seksuaalisuudesta.

On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin seksittömyys tai koko aika paneminen. Jos et tuota käsitä, niin sä todellakin olet niin pihalla oikeasta elämästä kuin minkä kuvan susta saa.

Mun mielestä ihminen joka ei vielä 26-vuoden ikään mennessä ole kokenut oikeaa parisuhdetta ja seksiä on kaikkein viimeinen arvostelemaan muiden parisuhteita ja antamaan neuvoja parisuhdeasioissa. Katsotaan sitten uudemman kerran kun olet kokenut edes yhden oikean parisuhteen etkä jotakin kirjeenvaihtosuhdetta.
 
Ksantippa S.
Miksei kirkosta eronnut voi olla presidentti? Tietääkseni Suomessa on oikeus uskoa tai olla uskomatta eikä se ole laitonta?
Voi toki. Sinänsä mielenkiintoista, että paperilla Suomi on maailman luterilaisin maa (edelleen noin 80 prosenttia kuuluu luterilaiseen kirkkoon), mutta nyt kaksi kertaa peräkkäin Suomen presidentiksi on valittu kirkkoon kuulumaton ehdokas. Samanaikaisesti korostetaan, että presidentti on ennen kaikkea arvojohtaja.

Mitään valittamista minulla ei asiasta ole, kunhan totean.
 
[QUOTE="vieras";25251940]Etkös sinäkin ole palstalla kehuskellut kuinka sinä silloin kauan sitten hurjassa h.. eiku nuoruudessasi nussit lähes kaikkien kanssa?[/QUOTE]
Buaaah.... :D

En mennyt neitsyenä naimisiin, mutta en ole nuoruudessani tai sen jälkeenkään nussinut lähes kaikkien kanssa. Enkä ajatellut nussiakaan. On oikeasti olemassa myös kultainen keskitie totaalisen seksittömyyden ja kaiken liikkuvan panemisen välillä, aika kurjaa jos joku ei sitä tiedä.
 
Buaaah.... :D

En mennyt neitsyenä naimisiin, mutta en ole nuoruudessani tai sen jälkeenkään nussinut lähes kaikkien kanssa. Enkä ajatellut nussiakaan. On oikeasti olemassa myös kultainen keskitie totaalisen seksittömyyden ja kaiken liikkuvan panemisen välillä, aika kurjaa jos joku ei sitä tiedä.
Mikä se kumppanimäärä tuossa määrittelyssä sitten on? Mikä on se "kultainen keskitie"?
 
"vieras"
Voi toki. Sinänsä mielenkiintoista, että paperilla Suomi on maailman luterilaisin maa (edelleen noin 80 prosenttia kuuluu luterilaiseen kirkkoon), mutta nyt kaksi kertaa peräkkäin Suomen presidentiksi on valittu kirkkoon kuulumaton ehdokas. Samanaikaisesti korostetaan, että presidentti on ennen kaikkea arvojohtaja.

Mitään valittamista minulla ei asiasta ole, kunhan totean.
Halonen kuuluu kirkkoon.
 
"vieras"
Buaaah.... :D

En mennyt neitsyenä naimisiin, mutta en ole nuoruudessani tai sen jälkeenkään nussinut lähes kaikkien kanssa. Enkä ajatellut nussiakaan. On oikeasti olemassa myös kultainen keskitie totaalisen seksittömyyden ja kaiken liikkuvan panemisen välillä, aika kurjaa jos joku ei sitä tiedä.
Muistelin vain sinun joskus kehuskelleesi kaatojesi määrillä, mutta joko valehtelit silloin tai nyt.
 
[QUOTE="vieras";25252030]Muistelin vain sinun joskus kehuskelleesi kaatojesi määrillä, mutta joko valehtelit silloin tai nyt.[/QUOTE]

En kyllä muistaakseni koskaan ole KEHUSKELLUT kaatojeni määrällä. Tai edes laskenut niitä. Näillä asioilla kehuskelu on yläkouluikäisten poikien puuhaa...tosin palstalla asian kuin asian toteaminen on usein virheellisesti tulkittavassa kehumiseksi.

Niitä on tarpeeksi minulle, ei liikaa. Tai ehkä joku olisi saanut jäädä väliinkin, mutta näinkin on oikein hyvä.
 
Äiti Teresa
Juu. Kymmenkunta vuotta "yhdessä", ei suukkoja eikä minkäänlaista muutakaan läheisyyttä saati sitten seksiä. Ja tapaamiskertoja muutama.

Mutta jos ap ja mies ovat tyytyväisiä tuollaisessa "suhteessa" niin olkoon, harmitontahan se on eikä vahingoita ketään muuta... :). Se, miten tosissaan kannattaa ottaa sellaisen ihmisen parisuhdeneuvot ja -ihmettelyt, joka ei ole itse koskaan parisuhdetta kokenut, onkin taas toinen juttu ja jokaisen itsensä päätettävissä.
Ohhoh, en tiennytkään tätä!
 
[QUOTE="Manttu";25251740]Eikö ap itse ole se joka on tavannut oman seurustelukumppaninsa vain pari kertaa vaikka ovat olleet yhdessä jo jonkun aikaa eivätkä harrasta seksiä. Todelle terve suhde tuollainen...[/QUOTE]

6 krt tavattu =) ja sellaista en harrasta mistä en ole kiinnostunut. =)
 

Yhteistyössä