Tuleeko muille mieleen isä-poika -suhde Haaviston ja Antonio Floresin suhteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuleeko sulle tavistenkin mahdollisista ikäeroista poika-isä,äiti-tytär,isä-tytär jne mieleen?ikähän on vaan numeroita,ihan sama mulle kuka minkäkin ikäisen kanssa on,kunhan ei pedofilian puolelle mene.

Tulee jos se ikäero näkyy ja tuntuu. Välillä tapaa sellaisia pariskuntia, joista ihan yllättyy, että ovat pariskunta. Minusta on jotenkin ällöttävää jos suuren ikäeron pariskunnan vanhempi osapuoli on liian äidillinen tai isällinen. Tämä ihan yleisenä kommenttina ilman viittausta mihinkään tiettyyn pariskuntaan.

[QUOTE="Mä";25247035]Miksi asia sinua niin kovasti vaivaa tai ihmetyttää?[/QUOTE]

Kunhan huvikseni asiaa kyselin. Jos asia ei kiinnosta niin ei tätä ketjua tarvitse avata.

Ei tule mieleen isä ja poika, ei.

Eikä tämä ole ap:n ensimmäinen Haavisto & Flores- aloitus. Tai ylipäätään aloitus, jossa ihmetellään milloin kenenkin parisuhdeasioita.

Mutta kai toisten parisuhteet on omituinen juttu jos on itse ehtinyt aikuisikään asti ilman ainoaakaan parisuhdetta, mitä minä taas puolestani pidän omituisena.

• Tykkää
Reactions: Lentokala ja Micosa

Eikä tämä ole ap:n ensimmäinen Haavisto & Flores- aloitus. Tai ylipäätään aloitus, jossa ihmetellään milloin kenenkin parisuhdeasioita.

Mutta kai toisten parisuhteet on omituinen juttu jos on itse ehtinyt aikuisikään asti ilman ainoaakaan parisuhdetta, mitä minä taas puolestani pidän omituisena.

Minusta taas on omituista, ettei voida pysyä ketjun aiheessa vaan hyökätään ketjun aloittajaa vastaan. Jos aihe ei kiinnosta, sitä ei tarvitse avata.

Mulle tulee näistä kaikista aloituksista, profiilikuvista ja Akaatin itseään koskevista jutuista ym. mieleen että hän on ehkä ollu pedofiilin uhri...

[QUOTE="vieras";25249197]Mulle tulee näistä kaikista aloituksista, profiilikuvista ja Akaatin itseään koskevista jutuista ym. mieleen että hän on ehkä ollu pedofiilin uhri...[/QUOTE]
No toivottavasti ei sentään ole näin : /

[QUOTE="vieras";25249197]Mulle tulee näistä kaikista aloituksista, profiilikuvista ja Akaatin itseään koskevista jutuista ym. mieleen että hän on ehkä ollu pedofiilin uhri...[/QUOTE]

En ole ollut. Ja mitä tulee profiilikuvaani niin MJ ei ollut pedofiili vaan joutui rahanahneiden ihmisten valheiden kohteeksi. :( MJ on myös todettu oikeudessa syyttömäksi pedofiliasyytteisiin.

Kyllähän esimerkiksi Saulilla ja Jennillä on isompi ikäero kuin Haavistolla puolisonsa kanssa. Mutta kieltämättä ihmetyttää, miksi Pekka on itse hoitanut paperihommia yms puolisonsa puolesta.. Eikös se toinen itse osaa/kykene?

[QUOTE="miimii";25249321]Kyllähän esimerkiksi Saulilla ja Jennillä on isompi ikäero kuin Haavistolla puolisonsa kanssa. Mutta kieltämättä ihmetyttää, miksi Pekka on itse hoitanut paperihommia yms puolisonsa puolesta.. Eikös se toinen itse osaa/kykene?[/QUOTE]

Minuakin tuossa ihmetyttää se, että ainakin lehtijuttujen perusteella tulee kuva kuin Antonio olisi joku vauva, joka ei osaa hoitaa itse mitään. En siis sano, että näin on, mutta tuo Pekan liian "isällinen" ote asiaan ei tunnu jotenkaan luontevalta.

Minuakin tuossa ihmetyttää se, että ainakin lehtijuttujen perusteella tulee kuva kuin Antonio olisi joku vauva, joka ei osaa hoitaa itse mitään. En siis sano, että näin on, mutta tuo Pekan liian "isällinen" ote asiaan ei tunnu jotenkaan luontevalta.
Jospa sinä nyt vaan suurentelet asiaa mielessäsi mieluisaan suuntaan, tykkäät ajatella, että onpa tuo nyt kummalista, ehkä ällöttävääkin, epäilyttävää?

[QUOTE="miimii";25249321]Kyllähän esimerkiksi Saulilla ja Jennillä on isompi ikäero kuin Haavistolla puolisonsa kanssa. Mutta kieltämättä ihmetyttää, miksi Pekka on itse hoitanut paperihommia yms puolisonsa puolesta.. Eikös se toinen itse osaa/kykene?[/QUOTE]

Saulin ja Jennin kohdalla ei ainakaan minulle ole koskaan tullut sellaista tunnetta, että Sauli hoitaisi kaikki asiat. Jenni Haukio vaikuttaa hyvin topakalta tapaukselta.

Saulin ja Jennin kohdalla ei ainakaan minulle ole koskaan tullut sellaista tunnetta, että Sauli hoitaisi kaikki asiat. Jenni Haukio vaikuttaa hyvin topakalta tapaukselta.
Jos sinä menisit sinne miesystäväsi kotimaahan asumaan, ehkä sinäkin turvautuisit siihen, että hän auttaa sinua asioissa, joitten kanssa et ole välttämättä niin tuttu, kieli, kulttuuri, tavat.