Tuleeko muille mieleen isä-poika -suhde Haaviston ja Antonio Floresin suhteesta?

Äiti Teresa
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti Teresa;25250149:
Voi luoja.. juuri tuossa iässä ne suurimmat mielen myllerrykset tapahtuvat (eivät suinkaan teini-iässä), muistan kyllä.

Mutta kyllä se siitä. Tärkeintä on pitää suunta selvänä siitä (tai siiTTä, kuten Soini sanoo), mitä itse tahtoo. Muu tulee perässä tai menee edellä.

USA for Africa - We Are The World (w/M.Jackson) + Lyrics HQ - YouTube

Laskujeni mukaan Sun synnyinvuosi. Minä kyllä muistan tuon esiintymisen kuin eilisen. Ja Michael oli yksi suosikeistani.

Terv. Tantta 43. v
Totean vielä, että tuo konsertti Live Aidin jälkeen oli jotakin ennennäkemätöntä! Hienoja hetkiä, hienoja, avosydämisiä muusikkoja ja taiteilijoita!
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Äiti Teresa
Pekan tulot oli vuonna 2010 100 559 € ja Antonion 4745 €. Tässäkin näkee jo monta syytä miksi Antonion kannattaa pitäytyä kynsin ja hampain Pekassa ja kenties salata epämiellyttäviä asioita ettei Pekka vain suutu ja laita rahapussia kiinni.

Omia arveluitanihan nämä vain ovat. Aika monesta julkkiksesta kuitenkin kaikenlaisia juttuja mietitään, miksei siis tästäkin pariskunnasta.

Kuka presidenttiehdokas Pekka Haaviston perhettä oikein elättää? - Viihdeuutiset - 7 päivää
Onneksi Mannerheim, Paasikivi, Kekkonen, Koivisto ja edeltäjänsä ja heidän jälkeensä valituksi tulleet säästyivät moiselta roskalehdistöltä.

Ei ole nykyisillä nuorilla äänestäjilläkään helppoa, kun mielipide ja äänestys pitää perustaa Seiska-lehden kaltaisiin arvioihin.

Nimim. Luojan kiitos olen jo keski-ikäinen ts. omat aivot ja sydän pelaavat
 
Äiti Teresa
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti Teresa;25250159:
Totean vielä, että tuo konsertti Live Aidin jälkeen oli jotakin ennennäkemätöntä! Hienoja hetkiä, hienoja, avosydämisiä muusikkoja ja taiteilijoita!
Kiva kun pidit ja vielä kerran lämmintä joulua!

Ja R.I.P. Michael

MM. tämä kappale soi, kun olin jo lakannut uskomasta joulupukkiin, mutta sulkeuduin omaan huoneeseen pakkaamaan lahjoja muulle perheelle, ja kiitos isojen siskojen, meiltä löytyi monta Jackson Five:n levyä.

Michael Jackson - Music And Me - YouTube
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
itse en kuitenkaan isälliseksi heidän suhdettaan kuvailisi vaan aika tyypilliseksi jossa toinen puoliso (yleensä mies) pitää huolta rahallisesti toisesta (yleensä nainen) kun toinen hoitaa kotia tai toisella on vaikeuksia saada töitä tai sitten ei ole aikaa töille kun tukee puolisonsa uraa, ja siis tuosta parisuhteessa valehteluhommasta niin luulempa että haavisto on asiasta tiennyt muttei vaan tuonut esille :)
 
Kandeis muistaa
Ap unohtaa sen tosiasian, että joidenkin palstalaisten mielestä homot ja mamut ovat kaiken arvostelun yläpuolella, tässä tapauksessa yhdistelmä homo+mamu+vihreä on suvaitsevaisille aivan kuin Jumala uskovaisille, jotain täydellisen tavoiteltavaa ja Pyhää, sellaista mitä ei saa koskaan eikä ikinä arvostella, vain hyväksyvästi nyökytellä.
 
Äiti Teresa
Ap unohtaa sen tosiasian, että joidenkin palstalaisten mielestä homot ja mamut ovat kaiken arvostelun yläpuolella, tässä tapauksessa yhdistelmä homo+mamu+vihreä on suvaitsevaisille aivan kuin Jumala uskovaisille, jotain täydellisen tavoiteltavaa ja Pyhää, sellaista mitä ei saa koskaan eikä ikinä arvostella, vain hyväksyvästi nyökytellä.
Tyhmyys ja ahdasmielisyys eivät ole tavoiteltavia ominaisuuksia. Vai ovatko ne sinusta sitä?
 
"vieras"
Ap unohtaa sen tosiasian, että joidenkin palstalaisten mielestä homot ja mamut ovat kaiken arvostelun yläpuolella, tässä tapauksessa yhdistelmä homo+mamu+vihreä on suvaitsevaisille aivan kuin Jumala uskovaisille, jotain täydellisen tavoiteltavaa ja Pyhää, sellaista mitä ei saa koskaan eikä ikinä arvostella, vain hyväksyvästi nyökytellä.
Sinun gurusihan on Allah-oha eli Halla-aho, tunnetaan kylläkin paremmin Latva-lahona. Häntä sinä kumarrat lattiaan asti. Timo Soini on sitten se seuraava.
 
"vieras"
Ap unohtaa sen tosiasian, että joidenkin palstalaisten mielestä homot ja mamut ovat kaiken arvostelun yläpuolella, tässä tapauksessa yhdistelmä homo+mamu+vihreä on suvaitsevaisille aivan kuin Jumala uskovaisille, jotain täydellisen tavoiteltavaa ja Pyhää, sellaista mitä ei saa koskaan eikä ikinä arvostella, vain hyväksyvästi nyökytellä.
Aamen=)
 
"Manttu"
Eikö ap itse ole se joka on tavannut oman seurustelukumppaninsa vain pari kertaa vaikka ovat olleet yhdessä jo jonkun aikaa eivätkä harrasta seksiä. Todelle terve suhde tuollainen...
 
[QUOTE="Manttu";25251740]Eikö ap itse ole se joka on tavannut oman seurustelukumppaninsa vain pari kertaa vaikka ovat olleet yhdessä jo jonkun aikaa eivätkä harrasta seksiä. Todelle terve suhde tuollainen...[/QUOTE]
Juu. Kymmenkunta vuotta "yhdessä", ei suukkoja eikä minkäänlaista muutakaan läheisyyttä saati sitten seksiä. Ja tapaamiskertoja muutama.

Mutta jos ap ja mies ovat tyytyväisiä tuollaisessa "suhteessa" niin olkoon, harmitontahan se on eikä vahingoita ketään muuta... :). Se, miten tosissaan kannattaa ottaa sellaisen ihmisen parisuhdeneuvot ja -ihmettelyt, joka ei ole itse koskaan parisuhdetta kokenut, onkin taas toinen juttu ja jokaisen itsensä päätettävissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaire
kok
homopari,joista toinen on ulkomaalainen ja ikäero suuri.....olisivatko hyviä edustamaan suomea?Kaikissa maissa ei edes hyväksytä homoutta.Kyllä häpeäisn näitä puppelipoikia.
 
[QUOTE="Manttu";25251740]Eikö ap itse ole se joka on tavannut oman seurustelukumppaninsa vain pari kertaa vaikka ovat olleet yhdessä jo jonkun aikaa eivätkä harrasta seksiä. Todelle terve suhde tuollainen...[/QUOTE]

Ei olekaan tervettä ihmisten mielestä, joiden elämä pyörii sen ympärillä, että aina pitää päästä makaamaan muiden ihmisten kanssa. Kaikki eivät ole sellaisesta kiinnostuneita. =) Menettekö sanomaan katolilaisillekin, että he ovat epäterveitä ihmisiä? =) Arvelen, että monissa katolisissa maissa arvomaailma voi olla paljon terveempi kuin maissa, joiden arvomaailmassa 16-vuotias neitsyt on säälittävä juttu.
 
homopari,ikäero ja ulkomaalainen puoliso...eli mitä samaa??
Ei kaikki pidä siitäkään että nainen on johtamassa maata. Kuinka jossain muslimikulttuurissa tai muussa hyvin miehisessä kulttuurissa kohdellaan pienen maan naispresidenttiä ja kuinka vakavasti hänet otetaan. Ikäero on taas normaalia monissa maissa eikä ulkomaalainen puolisokaan ole tavatonta. Eli ainoa hiertävä asia tuossa taitaa olla homous.
 
Ei olekaan tervettä ihmisten mielestä, joiden elämä pyörii sen ympärillä, että aina pitää päästä makaamaan muiden ihmisten kanssa.
Jos ei aina, niin edes joskus...kerran elämässä...oman rakkaan monivuotisen seurustelukumppanin, tulevan puolison ja lasten isän kanssa (miten ne lapset muuten tehdään, jos ei ole laisinkaan seksiä?).

Joo, ei ole pakko jos ei halua. Mutta et kai oikeasti kuvittele että ns. terveen seksuaalisen vietin omistavien ihmisten elämä pyörisi sen ympärillä, että aina pitäisi päästä makaamaan muiden ihmisten kanssa? :D
 
ihastunut
Miksei kirkosta eronnut voi olla presidentti? Tietääkseni Suomessa on oikeus uskoa tai olla uskomatta eikä se ole laitonta?
Kun itse näin tuon Haaviston puolison, mulle tuli vain mieleen, että "enpäs ole aiemmin tainnut häntä nähdäkään". En siis seuraa esim. Seiskaa ;) Mä olen tietysti jäävi kommentoimaan tuota ikäeroasiaa, koska itse olen hyvin paljon tekemisissä erään miehen kanssa joka ikänsä (ja vain ikänsä) puolesta voisi olla isäni.
 
"vieras"
Ei kaikki pidä siitäkään että nainen on johtamassa maata. Kuinka jossain muslimikulttuurissa tai muussa hyvin miehisessä kulttuurissa kohdellaan pienen maan naispresidenttiä ja kuinka vakavasti hänet otetaan. Ikäero on taas normaalia monissa maissa eikä ulkomaalainen puolisokaan ole tavatonta. Eli ainoa hiertävä asia tuossa taitaa olla homous.
Punamummolle pantiin huivi päähän ja puppe oli puhemiehenä.
 

Yhteistyössä