P
"pettynyt"
Vieras
Siis meillä on ollut tapna joka vuosi mennä mummulle jouluruokailulle. Mummu jörjesti sen tänä vuonna jo tänään kun lähtee muualle jouluksi. Mun veli on mua vuoden nuorempi. Ja oon kuullut että sillä on uusi tyttökaveri ,ja muuttanut jopa yhteen sen kans. Asumme itse kaukana sukulaisistani,enkä muutenkaan ole veljeeni yhteydessä pahemmin. Noh,mentiin sitten syömään ja rupesin isältäni kyseleen että koskas mikko tulee että näen sen uuden tyttökaverin...samassa ne tulikin ja mua niin suututti. Se seurustelee mun pahimman koulukiusaajan kans. vaikka siitä on 9vuotta aikaa kun 9luokalta pääsin niin luulin että pääsin vihdoin kiusaajasta eroon. mutta miksi mun veljen piti juuri sen kans alkaa? ja miten se alko mun veljen kans. se kiusaaminen on mulle vieläkin herkkä aihe,enkä anna sille helpolla anteeksi,sain suunnilleen pelätä koulupäiviä kun se kiusas yhessä sen kaverin kans. sitten se rupes mun pojille lirkutteleen siis mun veljen tyttökaveri niin sanoin vaan pokkana että älä koske mun poikaan kun syliin oli ottamassa. lapsellista joo, mutta en halua olla sen kans tekemisissä. kuitenkin niin pahat arvet mulle siitä jäi. lähdettiinkin samantien sitten tädilleni kun täällä yövytään. Kaikki oli luullut että joku on mulle sanonnut kenen kans mun veli seurustelee,mut kukaan ei ollut puhunu mitään. Vasta oon uskaltanut miehellenikin puhua tuosta aiheesta,aiemmin nolotti